لوگوی اپل آیفون 6 به عنوان چراغ نوتیفیکیشن نخواهد بود.

ماه گذشته، شایعاتی در مورد لوگوی پشت اپل آیفون 6 شنیدیم که قرار است به عنوان چراغ نوتیفیکیشن روشن شود، تا جایی که یکی از این شایعات، روشن شدن لوگوی اپل در رنگ های مختلف برای  انواع مختلف پیام را پیشنهاد می داد. اما درواقع لوگوی اپل در پشت آیفون 6 قرار نیست روشن شود یا بدرخشد و […]

ماه گذشته، شایعاتی در مورد لوگوی پشت اپل آیفون 6 شنیدیم که قرار است به عنوان چراغ نوتیفیکیشن روشن شود، تا جایی که یکی از این شایعات، روشن شدن لوگوی اپل در رنگ های مختلف برای  انواع مختلف پیام را پیشنهاد می داد. اما درواقع لوگوی اپل در پشت آیفون 6 قرار نیست روشن شود یا بدرخشد و تنها کاری که قرار است بکند این است که پشت آیفون 6 ثابت و بدون نور بماند!

اما چه چیزی ثابت می کند که لوگوی اپل پشت آیفون 6 تنها یک طراحی ساده لوگو است؟ یک تصویر از تایوان به دستمان رسیده که تعدادی از لوگوهای اپل را که ظاهرا برای نصب در آیفون 6 آماده شده است، نشان می دهد و در آنها هیچ نشانه ای در مورد طراحی آن برای روشن شدن و وجود هرگونه لامپ، نیست.

انتظار می رود اپل آیفون 6 با صفحه نمایش 4.7 اینچ در 9 سپتامبر با رویداد ویژه اپل رونمایی شود. عرضه آن به بازار نیز در ماه پس از آن خواهد بود.

apples

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال