ماوس گیمینگ شرکت Roccat با نام Tyon معرفی شد

Roccat که یکی از برترین تولید کنندگان وسایل جانبی کامپیوتر می باشد، ماوس جدید و گیمینگ خود را با نام Tyon معرفی کرد. این ماوس جدید که قالبیت های فراوانی را برای گیمران به همراه می آورد، از دقت و ساخت ارگونومیک ویژه ای نیز بهره مند شده است که می تواند هر گیمری را […]

Roccat که یکی از برترین تولید کنندگان وسایل جانبی کامپیوتر می باشد، ماوس جدید و گیمینگ خود را با نام Tyon معرفی کرد. این ماوس جدید که قالبیت های فراوانی را برای گیمران به همراه می آورد، از دقت و ساخت ارگونومیک ویژه ای نیز بهره مند شده است که می تواند هر گیمری را برای خرید، ترغیب کند.

Roccat Tyon Gaming Mouse 2

Tyon دارای 16 دکمه ی مختلف برای اعمال دستورات مختلف می باشد و قادر خواهد بود تا 31 دستور مختلف را جهت انجام کارهای مختلف در خود ذخیره کند که نکته ی جالب توجهی است، چرا که گیمران می توانند بسیاری از دستورات سخت و خاص کیبورد را بر روی ماوس خود تنظیم کنند و به راحتی و بدون نگرانی از آن استفاده کنند. همچنین، این ماوس به همراه بهترین گیمران ساخته و بیش از 100 ساعت تست شده است تا ارگونومیک ترین شرایط را برای گیمران به وجود بیاورد.

Roccat Tyon Gaming Mouse 3

اما یک سیستم جدید توسط Roccat برای ماوس های گیمینگ Tyon تعریف شده است که این شرکت آن را Dorsal Fin نامیده است. با استفاده از سیستم و یا بهتر است بگوییم قابلیت Dorsal Fin، گیمران قادر خواهند بود تا چرخ موجود بر روی دکمه ی وسط ماوس را به کمک دکمه پشتی آن، تنظیم کنند و نیازی به تکان دادن دستان نباشد.

Roccat Tyon Gaming Mouse 4

به ویژگی های این ماوس که برسیم، می توانیم به رمی با حافظه ی 576 کیلوبایت که به صورت آنبرد بر روی این ماوس، جهت پردازش هر چه سریعتر قرار گرفته است، اشاره کنیم. همچینی Tyon از یک سنسور لیزری با دقت 8200DPI بهره می برد. هنوز زمان عرضه و قیمت Roccat Tyon Gaming Mouse مشخص نشده است.

در ادامه می توانید ویژگی های فنی این ماوس را مشاهده نمایید.

 

  • 8200 DPI PRO AIM (R3) LASER SENSOR: for precision gaming at its best
  • X-CELERATOR THUMB PADDLE: for unrivaled command capabilities
  • DORSAL FIN SWITCH: for rapid and instinctive control
  • ROCCAT EASY-SHIFT[+]: on-the-fly button duplicator
  • 16.8M MULTICOLOR ILLUMINATION: customizable two-level light system
  • TRACKING & DISTANCE CONTROL UNIT: less pick-up flight for precise gaming
  • 16 MOUSE BUTTONS: programmable + solid mouse wheel
  • 32-BIT PROCESSOR + 576KB MEMORY: for rapid macro storage and execution

 

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال