مشخصات کامل اپل آیفون 6 توسط China Mobile رونمایی شد!

کمتر از یک روز مانده به معرفی رسمی اپل آیفون 6، مشخصات آن لو رفت. این اطلاعات به صورت آنلاین توسط China Mobile، بزرگترین اپراتور وایرلس جهان، منتشر شده است. جالب است که مشخصات لورفته به شدت با آنچه که قبلا در مورد این گوشی هوشمند گفته شده بود، متفاوت است. ظاهرا آیفون 6 دارای […]

کمتر از یک روز مانده به معرفی رسمی اپل آیفون 6، مشخصات آن لو رفت. این اطلاعات به صورت آنلاین توسط China Mobile، بزرگترین اپراتور وایرلس جهان، منتشر شده است.

جالب است که مشخصات لورفته به شدت با آنچه که قبلا در مورد این گوشی هوشمند گفته شده بود، متفاوت است. ظاهرا آیفون 6 دارای پردازنده چهار هسته ای  Apple A8و صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 750×1134 پیکسل می باشد که توسط sapphire glass محافظت می شود.

طبق صفحه ثبت نام چاینا موبایل، آیفون 6 دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسل خواهد بود. این دستگاه با حافظه داخلی 16، 32، 64 و 128 گیگابایت در دسترس خواهد بود.

ابعاد این گوشی 7×67×138 میلی متر می باشد. اپراتور چینی، این دستگاه را به عنوان ضد آب و مقاوم در برابر گرد و غبار ذکر کرده است.

چاینا موبایل تنها مشخصات مدل 4.7 اینچ آیفون 6 را ذکر کرده است. اطلاعات مربوط به مدل 5.5 اینچ هنوز مشخص نیست.

به طور کلی، مشخصات بالا به واقعیت تبدیل خواهد شد، آیفون 6 کار خود را در برابر رقابت کاهش داده است. خوشبختانه مجبور نیستیم برای آگاهی از همه مشخصات این دستگاه زیاد صبر کنیم.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال