معرفی بهترین تلفن های هوشمند سال 2014 (قسمت اول)

سال 2014 میلادی رو به اتمام است و سازندگان، تلفن های هوشمند خود را معرفی کرده اند ولی هنوز عرضه نشده اند و می توانند یکی از گزینه های مناسب برای افراد مختلف در تعطیلات کریسمس باشند. در این مقاله قصد داریم تا این تلفن های هوشمند را معرفی کنیم و همانطور که گفته شد، […]

سال 2014 میلادی رو به اتمام است و سازندگان، تلفن های هوشمند خود را معرفی کرده اند ولی هنوز عرضه نشده اند و می توانند یکی از گزینه های مناسب برای افراد مختلف در تعطیلات کریسمس باشند. در این مقاله قصد داریم تا این تلفن های هوشمند را معرفی کنیم و همانطور که گفته شد، تلفن هایی را انتخاب کرده ایم که پیش از سال 2014 عرضه می شوند.

Nexus 6

 phpjlyszq

تلفن هوشمند جدید و نکسوس 6، جدیدترین تعامل گوگل و موتورلا می باشد که قرار است در سال جاری عرضه شود. این تلفن هوشمند، صفحه ای به اندازه ی 5.96 اینچ دارد و بزرگترین تلفن هوشمند ساخته شده در سری نکسوس می باشد. طیق اخبار، سیستم عامل این تلفن هوشمند، اندروید 5 یا آبنبات چوبی می باشد و قرار است نکسوس 4 و نکسوس 5 نیز به این سیستم عامل، به روز شوند.

نکسوس 6 یکی از قدرتمندترین تلفن های هوشمند سال جاری خواهد بود و با پردازنده ی اسنپ دراگون 805، 3 گیگابایت حافظه ی رم و عرضه شدن در دو نوع 32 گیگی و 64 گیگی از ویژگی های اصلی این تلفن هوشمند به شمار می رود. البته نمی توان صفحه ی با کیفیت و بزرگ این تلفن هوشمند را فراموش کرد چرا که وضوح تصویر آن 2560×1440 پیکسل می باشد.

شباهت بسیار این تلفن هوشمند به Moto X، سبب شده است که پیش از معرفی رسمی این تلفن هوشمند، بسیاری از افراد متوجه تعامل گوگل و موتورلا در ساخت این تلفن هوشمند شوند. اما به قیمت که برسیم، شاید بسیاری از افراد از نکسوس 6 روی برگردانند چرا که قیمت آن 649.99 دلار می باشد. به هر حال، گوگل باید فکری به حال قیمت این تلفن هوشمند بکند. نکسوس 6 از تاریخ 17 اکتبر در حال پیش فروش شدن است و تا کمتر از دو هفته ی دیگر یعنی 4 نوامبر، وارد بازار خواهد شد.

HTC Desire Eye

HTC Desire Eye

حتما شما هم اخبار منتشر شده در مورد تلفن هوشمند جدید اچ تی سی و دوربین بسیار قدرتمند آن را برای گرفتن عکس سلفی شنیده اید. این تلفن هوشمند دارای دوربینی 13 مگاپیکسلی در جلو و عقب است و می تواند همانند یک یار همه فن حریف، شما را در گرفتن عکس سلفی همراهی کند. اچ تی سی برای گرفتن عکس سلفی امکاناتی را در دوربین Desire Eye قرار داده است تا به هنگام عکاسی، مشکلی به وجود نیاید و بهترین تصاویر ممکن ثبت شوند.

به مشخصات فنی این تلفن هوشمند که برسیم، صفحه ی بزرگ و 5.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی این تلفن هوشمند، ما را به یاد تلفن هوشمند ال جی یعنی G2 می اندازد. پردازنده ی به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند از نوع چهار هسته ای شرکت کوآلکام با نام اسنپ دراگون 8.1 می باشد و به همراه داشتن 2 گیگابایت حافظه ی رم و 16 گیگابایت حافظه ی داخلی، این تلفن هوشمند را به انتخابی مناسب تبدیل می کند.

طبق اخبار HTC Desire Eye قرار است در ماه نوامبر عرضه شود اما قیمت دقیق هنوز مشخص نشده است.

Samsung Galaxy A5

phpvvdqlo

سامسونگ برای تنوع بخشیدن به محصولات خود، سری جدیدی از تلفن های هوشمند خود را با نام Galaxy A راه اندازی کرده است و اولین شماره از آن، Galaxy A5 می باشد.

گلکسی ای 5، صفحه ای به اندازه ی 5 اینج با وضوح HD خواهد داشت و دوربین 13 مگاپیکسلی، پردازنده ی اسنپ دراگون 400 و 16 گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی، از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند به حساب می آید.

طبق اطلاعاتی که توسط یکی از منابع مطمئن و موثق منتشر شده است، جنس بدنه ی A5 تماما از آهن نیست اما اعلام شده است که در دست، خنک می باشد. هنوز اطلاعات بیشتری در رابطه با Galaxy A5 منتشر نشده است.

BlackBerry Classic

phple9snf

با معرفی فبلت جدید بلک بری با نام BlackBerry Passport، این شرکت تلفن هوشمند دیگری را با نام BlackBerry Classic معرفی کرد تا کاربرانی که مشتاق استفاده از طرح قدیمی بلک بری هستند نیز بی بهره نمانند.

این تلفن هوشمند جدید دارای صفحه ای با اندازه ی 3.46 اینچ و وضوح تصویر 720×720 دارد و با بهره گیری از پردازنده ای دو هسته و رمی با حافظه ی 4 گیگابایت، قادر خواهد بود تا فعالیت های کاربران را به نحو احسن اجرا کند.

BlackBerry Classic قرار است در ماه نوامبر عرضه شود. اگر شما به دنبال سیستم عامل BB 10.3 با قیمتی ارزان هستید، BlackBerry Classic می توانید انتخابی مناسب برای شما باشد.

Nokia Lumia 735

phpgfyfxa

تلفن هوشمندی که در کنار نوکیا لومیا 830 آماده ی عرضه شده است، چیزی نیست جز نوکیا لومیا 735، تلفن هوشمندی که نوکیا از آن با نام “تلفن سلفی” یاد میکند. پس احتمالا از روی نام آن مشخص است که این تلفن هوشمند چه توانایی هایی خواهد داشت.

لومیا 735 دوربینی 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی خود دارد و با زاویه ی دیدی وسیعی که در اختیار کاربران قرار می دهد، کاملا مناسب گرفتن عکس سلفی می باشد. مهم تر از آن، اپلیکیشن نوکیا با نام Selfie App می باشد که به صورت اختصاصی برای لومیا 735 طراحی شده است و می تواند اختیارات زیادی را برای کاربران به همراه داشته باشد.

صفحه ی این تلفن هوشمند، 4.7 اینچ (سایزی که بسیاری از افراد آن را متناسب ترین اندازه می دانند) می باشد و با وضوح تصویر اچ دی خود، پردازنده ی اسنپ دراگون 400، دوربین 6.7 مگاپیکسلی در پشت و باتری قابل تعویض، می تواند انتخابی بسیار مناسب برای کاربران و کسانی باشد که علاوه بر استفاده های شخصی، به دنبال تلفنی ارزان و قدرتمند هستند.

با تکنولوژی نیوز و قسمت دوم از “معرفی بهترین تلفن های هوشمند سال 2014” همراه باشید….

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال