مقایسه نسخه جدید Moto G با نسخه قبلی: مشخصات و اندازه

نسخه جدید 2014 موتو جی با صفحه نمایش بزرگتر (ارتقا از 4.5 اینچ به 5 اینچ در ورژن 2014) و رزولوشن بالاتر از نمونه قبلی خود پیشی گرفته است. بنابراین کاربران بالقوه فورا متوجه می شوند که این یک گوشی بزرگتر و شاید بهتر باشد و در فروشگاه این گوشی را برای خرید انتخاب می […]

نسخه جدید 2014 موتو جی با صفحه نمایش بزرگتر (ارتقا از 4.5 اینچ به 5 اینچ در ورژن 2014) و رزولوشن بالاتر از نمونه قبلی خود پیشی گرفته است. بنابراین کاربران بالقوه فورا متوجه می شوند که این یک گوشی بزرگتر و شاید بهتر باشد و در فروشگاه این گوشی را برای خرید انتخاب می کنند.

به غیر از صفحه نمایش بزرگ، موتورولا یک ویژگی برجسته دیگری را در نسخه جدید موتو جی قرار داده است که هنوز در گوشی های هوشمند نادر است، و آن، دو بلندگوی استریو است که جلوی گوشی قرار گرفته اند. علاوه بر این، رزولوشن دوربین از 5 به 8 مگاپیکسل افزایش یافته است. اما هنوز فقط ویدئوی HD را ضبط می کند که یک بدشانسی است، زیرا این روزها حتی گوشی های میان رده نیز فیلم های فول اچ دی را ضبط و اجرا می کنند. اما در حال حاضر به خاطر مزیت هایی از قبیل اسلات کارت حافظه میکرو اس دی، از این کاستی چشم پوشی می کنیم، زیرا این مزیت در نسخه ی قبلی آن وجود نداشت.

2

به غیر از آن ها، مشخصات دیگر آن تا حد زیادی به همان صورت باقی مانده است، مثل پردازنده چهارهسته ای اسنپدراگون 400، حافظه رم 1GB و باتری 2070 میلی آمپر ساعت. درست مثل سال گذشته، نسخه های مختلف دارای حافظه داخلی 8 و 16 گیگابایت بوده و قیمت آن ها به ترتیب 179.99 و 199.99 دلار می باشد ولی قابلیت گسترش اسلات حافظه این گوشی را مطلوب تر می کند. در کل، مثل نسخه های قبلی خود، نسخه جدید موتو جی نیز احتمالا یکی از گوشی هایی است که ارزش پول آن را دارد.

Motorola Moto G (2014) – – – –  Motorola Moto G – – – –  Motorola Moto X

3

4

5

6

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال