جدول زمانی آپدیت تلفن های هوشمند موتورولا به اندروید 5.0 آبنبات چوبی

آیا مشتاقید بدانید گوشی هوشمند موتورولای شما به اندروید 5.0 آپدیت خواهد شد؟ وبسایت موتورولا یک صفحه کامل برای این سوالات ایجاد کرده است. اول اجازه دهید دستگاه های بسیار قدیمی را از این لیست حذف کنیم. اگر گوشی هوشمند موتورولای شما به Jellybean آپدیت نشده باشد، به فکر دریافت اندروید 5 نیز نباشید. به […]

آیا مشتاقید بدانید گوشی هوشمند موتورولای شما به اندروید 5.0 آپدیت خواهد شد؟ وبسایت موتورولا یک صفحه کامل برای این سوالات ایجاد کرده است. اول اجازه دهید دستگاه های بسیار قدیمی را از این لیست حذف کنیم. اگر گوشی هوشمند موتورولای شما به Jellybean آپدیت نشده باشد، به فکر دریافت اندروید 5 نیز نباشید. به همین ترتیب، شما می توانید مدل هایی را که طعم خوب اندروید 4.4 کیت کت را نچشیده اند را نیز از لیست حذف کنید.

در حال حاضر مدل های موتورولا که اندروید 5 Lollipop را خواهند کرد شامل موارد زیر است:

 (هر دو مدل 2013 و 2014) Motorola Moto X

(هر دو مدل 2013 و 2014) Motorola Moto G

Motorola DROID Ultra

Motorola DROID MAXX

Motorola DROID Mini

Motorola Moto G with LTE

Motorola Moto E

تنها گوشی که هنوز وارد این لیست نشده (به احتمال زیاد به دلیل عدم ارائه رسمی آن)، Motorola DROID Turbo می باشد. انتظار می رود تا پایان امروز معرفی شده و پنجشنبه عرضه شود. انتظار می رود پرچمدار جدید موتورولا با اندروید 4.4.4 از پیش نصب شده به بازار عرضه شود. ما انتظار داریم یک آپدیت سریع به اندروید 5 برای این گوشی منظور شود.

lolo

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال