هردو ورژن Motorola Moto G میتوانند اندروید 5.0.1 را دریافت کنند

انگار موتورولا میخواهد همیشه سریعترین آپدیت ها را برای تلفنهای هوشمند خود عرضه کند. درحالی که شاید کمتر کسی انتظارش را داشت، با فاصله ی خیلی کم از عرضه ی اندروید آبنبات چوبی، این سیستم عامل برای تلفن های هوشمند سری Moto عرضه شد و حالا با گذشت کمتر از چند هفته از عرضه ی […]

انگار موتورولا میخواهد همیشه سریعترین آپدیت ها را برای تلفنهای هوشمند خود عرضه کند.

درحالی که شاید کمتر کسی انتظارش را داشت، با فاصله ی خیلی کم از عرضه ی اندروید آبنبات چوبی، این سیستم عامل برای تلفن های هوشمند سری Moto عرضه شد و حالا با گذشت کمتر از چند هفته از عرضه ی آپدیت جدید گوگل برای این سیستم عامل، شاهد عرضه ی آن از طرف موتورولا برای تلفنهای هوشمندش در سری موتو هستیم.

البته شاید برای مردم عادی این آپدیت ها آنچنان جذاب نباشند و شاید حتی برخی هیچ وقت گوشی خود را آپدیت نکنند، اما گیک ها، که تعدادشان هم در اطراف ما کم نیست، همیشه تشنه ی امکانات جدید و آپدیت های سریع هستند.

بنابراین موتورولا ظاهرا می کوشد تا از این طریق افراد  بیشتری را به سمت تولیدات خود بکشاند، چه بسا که در این راه موفق هم باشد.

بهرحال اگر شما یکی از این دو تلفن هوشمند یعنی Motorola Moto G 2013 یا 2014 رو دارید، میتوانید به قسمت Setting > About > Update  بروید تا آپدیت جدید را دریافت کنید.

لازم به ذکر است این آپدیت امکان خاصی را به سیستم عامل و گوشی اضافه نمیکند و تنها چند مشکل در ورژن قبلی را برطرف میکند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال