موتورولا Moto X+1 از سد تست GFXBenchmark گذشت

گوشی هوشمند جدید موتورولا Moto X+1 تست GFXBenchmark را پشت سر گذاشت. به وسیله همین تست برخی از ویژگی‌های کلیدی این دستگاه که قبلا شایعات زیادی درباره آن گفته شده بود، تایید شده است. با مشخصات فاش شده مشخص است که Moto X+1 پرچمدار نیست اما قطعا با استقبال فوق العاده ای از سوی مشتریان […]

گوشی هوشمند جدید موتورولا Moto X+1 تست GFXBenchmark را پشت سر گذاشت. به وسیله همین تست برخی از ویژگی‌های کلیدی این دستگاه که قبلا شایعات زیادی درباره آن گفته شده بود، تایید شده است. با مشخصات فاش شده مشخص است که Moto X+1 پرچمدار نیست اما قطعا با استقبال فوق العاده ای از سوی مشتریان رو به رو خواهد شد.

123

موتورولا قصد دارد Moto X+1 را با اندروید 4.4.4 (البته آپدیت به اندروید L پیش بینی می شود)، پردازنده کوالکام Snapdragon 801 با چهار هسته 2.5 گیگاهرتز، حافظه رم 2 گیگابایت و پردازنده گرافیکی Adreno 330 عرضه نماید. به نظر می‌رسد که در منابع مختلف و بر اساس تستی که در GFXBenchmark به ثبت رسیده، پردازنده موتو X+1 به جای Snapdragon 801، پردازنده پایین‌تر Snapdragon 800 تغییر یافته است. البته ایم مسئله کاملا بعید به نظر می رسد.

حافظه ی داخلی دستگاه 10 گیگابایت گزارش شده که می توان با استفاده از کارت حافظه ی میکرو اس دی آن را ارتقا داد. صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزلوشن اچی دی از ویژگی های قابل توجه این تلفن هوشمند است. دوربین اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسل است که قادر به ضبط ویدیو‌هایی با کیفیت 4Kنیز می‌باشد، دوربین سلفی این تلفن هوشمند هم 2 مگاپیکسل است که این دوربین نیز قادر به ضبط ویدیو‌هایی با کیفیت 1080است.

به احتمال بسیار زیاد موتورولا تصمیم دارد گوشی هوشمند Moto X+1 را در کنار ساعت هوشمند موتو 360 و هدست جدید بلوتوث این شرکت در مراسمی که در شیکاگو برگزار می‌شود رونمایی کند.

لینک کوتاه | منبع: Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال