موفق شدن در اپ استور، به کابوسی برای برنامه نویسان تبدیل شده است!

اپ استور شرکت اپل همه روزه در حال بروزرسانی شدن می باشد و حجم عظیمی از پول نیز در حال جا به جایی در این دنیای بزرگ است. در این میان، تعداد کمی از توسعه دهندگان خوش شانس بوده و می توانند به چیزی که می خواهند برسند. با این حال، سرمایه گذاری در این […]

اپ استور شرکت اپل همه روزه در حال بروزرسانی شدن می باشد و حجم عظیمی از پول نیز در حال جا به جایی در این دنیای بزرگ است. در این میان، تعداد کمی از توسعه دهندگان خوش شانس بوده و می توانند به چیزی که می خواهند برسند. با این حال، سرمایه گذاری در این بازار بسیار سخت و ریسک پذیر می باشد.

با این حال، تعدادی که به فکر سرمایه گذاری می افتند و می توانند موفق شوند، طبق گزارشات، کم هستند و در واقع فاصله ی زیادی میان موفق شدن افراد مختلف وجود دارد. به عنوان مثال، اپ استور شرکت اپل با داشتن 1.42 میلیون برنامه ی مختلف، تعداد بسیار زیادی توسعه دهنده ی نا موفق دارد. اگر بخواهیم به صورت دقیق تر بگوییم، این میزان، حدود 83 درصد نرم افزار ها می باشد که به عنوان “نرم افزارهای زامبی” شناخته می شوند. اگر به تعریف این نرم افزار ها بپردازیم، نرم افزار های زامبی، برنامه هایی هستند که به عنوان کافی محبوب نیستند و نمی توانند در لیست های “برترین نرم افزارها” یا “محبوب ترین ها”  قرار بگیرند و در میان انبوهی از نرم افزار ها گم می شوند.

Finding success in the App Store has become incredibly difficult_2

در لیست نیز روند افزایشی تعداد نرم افزار های زامبی مشخص می باشد. تنها روشی که از طریق آن می توان به این نرم افزار ها رسید، این است که دقیقا از طریق اسم، این نرم افزار ها را جستجو کنیم. از سوی دیگر، بر خلاف بازاریابی های سنتی که پر از تبلیغات می باشند، نرم افزار های جدید در بازار اپ استور به صورت ارگانیک عمل می کنند، این نرم افزار ها در روزها اول با بازدید بالایی مواجه می شوند و می توانند موفق شوند و در لیست محبوب ها جای بگیرند، اما دلیل آن تنها به اشتراک گذاری نرم افزار با دوستان و آشنایان می باشد که موجب این امر می شود و پس از آن،توسعه دهندگان موفق به دیده شدن نخواهند شد…

نرم افزار های زامبی، به یکی از نگرانی های اصلی در App Store تبدیل شده است و تعداد آنها نیز روز به روز در حال افزایش می باشد. مخصوصا سال گذشته که تعداد آنها در ابتدای سال، از 657000 عدد شروع شد به گونه ای که تا پایان دسامبر، تعداد آنها با 1.1 میلیون رسید. این موضوع را در کنار این رشد در نظر بگیرید که میزان پیشرفت تعداد نرم افزار های App Store در سال گذشته، حدود 54.3 درصد بوده است و کار را برای توسعه دهندگان، سخت تر از گذشته کرده است.

با این حال، هنوز تدبیر خاصی برای این موضوع صورت نگرفته است و معلوم نیز نخواهد بود که چه اتفاقی خواهد افتاد…

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال