نسل دوم از تلفن هوشمند Moto E، همراه با اندروید 5.0 عرضه خواهد شد

نسل دوم از تلفن هوشمند Moto E این هفته عرضه شد و همچون نسل قبلی خود، از مواد ارزان قیمت و اقتصادی نسل قبلی در خود استفاده کرده است و از کیفیت ساخت بسیار بالا در کنار مشخصات فنی پایین بهره می برد. البته در حال حاضر نمی خواهیم در رابطه با این تلفن هوشمند و از […]

نسل دوم از تلفن هوشمند Moto E این هفته عرضه شد و همچون نسل قبلی خود، از مواد ارزان قیمت و اقتصادی نسل قبلی در خود استفاده کرده است و از کیفیت ساخت بسیار بالا در کنار مشخصات فنی پایین بهره می برد. البته در حال حاضر نمی خواهیم در رابطه با این تلفن هوشمند و از قدرت و ساخت آن صحبت کنیم..

جالب است که شرکت موتورلا، اقدام به تولید نسل جدید تلفن های هوشمند سری G نکرده است و به جای آن، تلفن های هوشمن دسری E را روانه ی بازار کرده است. این تلفن هوشمند جدید از امکانات بهتری نسبت به نسخه ی قبلی خود بهره مند شده است که یکی از آنها، اضافه شدن دوربین دوم در جلوی آن می باشد. با اینکه این دوربین در نسل قبلی از Moto E وجود نداشت، سازندگان سعی نکرده اند تا با قرار دادن آن، تنها یک دوربین VGA را اضافه کنند، بلکه از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده کرده اند.

Moto E 2nd-Gen official with Lollipop 2

بهتر است نگاهی به مشخصات فنی این تلفن هوشمند نیز بیندازیم.

Moto E 2015 (2nd Gen)
Display: 4.5-inch TFT LCD with 540 x 960 pixel resolution
Processor: Qualcomm Snapdragon 200 (8210) dual-core 1.2GHz
RAM: 1GB
Internal Storage: 8GB, microSD card slot for 32GB more
Cameras: VGA front, 5-megapixel back (no flash)
Connectivity: 4G LTE, Wi-fi 802.11 b/g/n, Bluetooth 3.0, GPS, HD Voice

همانطور که می بینید پردازنده ی به کار گرفته شده در این تلفن هوشمند، همان است که در نسل اول نیز استفاده شده است که البته این موضوع چندان دور از انتظار نبود. همچنین این تلفن هوشمند قرار است به وسیله ی اپراتور هایی عرضه شود که سال گذشته، شانس عرضه ی نسل اول از این تلفن هوشمند را نداشته اند.

Moto E 2nd-Gen official with Lollipop 3

البته به جز دوربین دوم و البته استفاده از سیستم عامل اندروید 5.0، ویژگی قابل توجه دیگری نیز در این تلفن هوشمند گنجانده نشده است و احتمالا موفقیتی که در بازار خواهد داشت، همچون نسخه ی قبلی خواهد بود و شاید بیش از آن، شاهد این موضوع نباشیم. با این حال موتورلا چند سالی است که وارد رقابت تنگاتنگی با شرکت های دیگر در جهت عرضه ی محصولات پایین رده و میان رده، شده است.

اما نظر شما در مورد این تلفن هوشمند چیست؟ به نظر شما Moto E 2nd Gen تا چه حدی موفق خواهد شد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال