نوکیا 3 تلفن هوشمند آندرویدی معرفی کرد!

برخلاف تصور عموم که منتظر معرفی تنها یک تلفن هوشمند آندرویدی از نوکیا بودند، امروز در MWC 2014 نوکیا 3 اسمارت فون معرفی کرد که با مشخصات متفاوت برای سلایق مختلف ساخته شده اند. Nokia X و X Plus هردو با صفحه نمایش 4 اینچی IPS LCD با رزولوشن 480 × 800 پیکسل، دوربین 3 […]

برخلاف تصور عموم که منتظر معرفی تنها یک تلفن هوشمند آندرویدی از نوکیا بودند، امروز در MWC 2014 نوکیا 3 اسمارت فون معرفی کرد که با مشخصات متفاوت برای سلایق مختلف ساخته شده اند.

nokia-x

Nokia X و X Plus هردو با صفحه نمایش 4 اینچی IPS LCD با رزولوشن 480 × 800 پیکسل، دوربین 3 مگاپیکسل، پردازنده  اسنپدراگون S4 با 2 هسته‏ی 1 گیگاهرتزی و 4 گیگابایت حافظه داخلی (که از طریق میکرو اس دی با حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت قابل ارتقا می باشد) معرفی شدند.

هردوی این اسمارت فون ها دو سیمکارته بوده و با باتری 1500 میلی آمپر به گفته نوکیا 13 ساعت تماس 2G و 10 ساعت تماس 3G را جوابگو خواهند بود.

لازم به ذکر است تنها تفاوت این دو مدل، وجود یک کارت حافظه 4 گیگابایتی در پکیج مدل پلاس و همچنین  768 مگابایت حافظه رم در آن است. (مدل X با 512 مگابایت رم خواهد بود)

nokia-xl

اما Nokia XL بجز ابعاد بزرگتر و وزن بیشتر خود، فقط در صفحه نمایش 5 اینچی، دوربین 5 مگاپیکسلی و باتری 2000 میلی آمپری خود با مدل X plus تفاوت داشته و در باقی مشخصات (از جمله پردازنده، رم، حافظه و رزولوشن نمایشگر) مشابه هستند.

قیمت این 3 تلفن هوشمند در اروپا به ترتب 89 و 99 یورو برای X و Xplus خواهد بود و مدل XL نیز با قیمت 109 یورو به فروش خواهد رسید.

(لیست مشخصات کامل در ادامه مطلب)

nokia-x-family-spec

لینک کوتاه | منبع : nokia.com

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال