هدست‌های Melomind با استفاده از امواج دریافتی مغز، موسیقی مناسب را برای آرامش شما انتخاب می‌کند

این اواخر هدست‌هایی معرفی می‌شود که با استفاده از امواج دریافتی مغز برای شما موسیقی‌های متفاوتی را پخش می‌کنند. انواعی از این هدست‌ها باهوش شدن را به شما قول می‌دهند در حالیکه بقیه به شما سرعت عمل را فراهم می‌کنند. حالا هدست‌های جدید Melomind به شما ریلکس بودن را با پخش موسیقی‌های آرام و لذت بخش ارائه می‌کند. این هدست که توسط بلوتوث نیاز به یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید یا iOS دارد، امواج‌های مختلفی از مغز شما را دریافت کرده؛ به گوشی می‌فرستد و با تشخیص میزان استرس به بهترین شکل ممکن شما را آرام می‌کند.

برخلاف هدست‌های موجود در بازار که وعده‌ی باهوش‌تر شدن! یا سریعتر شدن را به شما می‌دهند، هدست‌های جدید Melomind با پخش موسیقی‌های آرام و لذت بخش متناسب با حال شما، آرامش و ریلکس بودن را برایتان به ارمغان می‌آورند . این هدست که توسط بلوتوث نیاز به یک گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید یا iOS دارد، امواج مختلفی از مغز شما را دریافت کرده؛ به گوشی می‌فرستد و با تشخیص میزان استرس به بهترین شکل ممکن شما را آرام می‌کند.

کاربران در ابتدا با نصب کردن برنامه‌ی مخصوص بر روی گوشی خود و قراردادن هدست بر روی سر، می‌توانند از ویژگی‌های این هدست استفاده کنند. سپس با توجه به امواج دریافتی، برنامه به از طریق بخش audio journey به شما موسیقی‌های مختلفی را پیشنهاد می‌دهد. دریافت امواج از طریق مغر توسط سنسور‌های خاصی که در هدست تعبیه شده، صورت می‌گیرد و ارتباط با گوشی از طریق بلوتوث می‌باشد. موسیقی‌های متنوعی برای کاربر در نظر گرفته شده و هر جلسه بین سه تا پنجاه دقیقه طول می‌کشد.

برنامه تا وقتی کار خود را ادامه می‌دهد که استرس شما کمتر شود و بعد از آن موسیقی‌های آرام‌تری را پخش می‌کند تا زمانی که استرس کاربر به طور کامل رفع شود. این هدست به گفته‌ی سازنده یک ابزار کمکی برای راحت‌تر بودن مغر شما می‌باشد.

گفتنی است این هدست با قیمت 299 دلار طی چند ماه آینده عرضه خواهد شد.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال