پتنت جدید شیائومی یک عینک هوشمند درمانی برای رفع بیماری های مغزی را نشان میدهد

اخیراً شیائومی پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که مربوط به یک فناوری پوشیدنی بوده و قابلیت درمانی نیز دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی شیائومی قصد دارد نوعی عینک هوشمند با قابلیت درمانی ارائه کند. که علاوه بر رفع خستگی چشم می تواند در درمان بیماری‌های مغزی نیز موثر باشد. […]

اخیراً شیائومی پتنت جدیدی را به ثبت رسانده که مربوط به یک فناوری پوشیدنی بوده و قابلیت درمانی نیز دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کمپانی شیائومی قصد دارد نوعی عینک هوشمند با قابلیت درمانی ارائه کند. که علاوه بر رفع خستگی چشم می تواند در درمان بیماری‌های مغزی نیز موثر باشد. این عینک که نخستین دستگاه سلامتی شیائومی محسوب می شود از طریق نور درمانی می‌تواند برای رفع خستگی چشم مورد استفاده قرار گیرد.

پیش از این شیائومی یک ساعت هوشمند با ظاهری شبیه به اپل واچ عرضه کرده بود که در آن معیارهای سلامتی مانند ضربان قلب، سنجش اکسیژن و یا میزان فشار خون قابل اندازه گیری بود. عینک هوشمند شیائومی با چندین روش درمانی می‌تواند برخی از مشکلات بیماران مغزی را برطرف کند. قاب عینک طوری طراحی شده که می تواند نقش یک شارژر را نیز ایفا کند. علاوه بر آن انتشار سیگنال های درمانی توسط قاب عینک با تمرکز بر روی سیگنال های نوردرمانی و سیگنال های موجی در درمان مشکلات مختلف قابل استفاده است. امواج صوتی منتشر شده توسط این عینک با کمک هدایت استخوانی ساطع شده میتواند در درمان بیماری‌های روانی نیز موثر باشد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال