ورژن جدید AccuWeather برای پشتیبانی ساعت های هوشمند اندرویدی

AccuWeather که یکی از بهترین برنامه های اندرویدی برای پیش بینی وضعیت هوا می باشد آپدیت جدیدی را برای اپلیکیشن خود ارائه داده که ساعت های هوشمند اندرویدی را پشتیبانی می کند. شاید AccuWeather نتواند به سادگی اعلانات آب و هوایی را روی ساعت مچی شما نشان دهد، اما این برنامه از ساعت های هوشمند اندرویدی پشتیبانی کامل می کند. […]

AccuWeather که یکی از بهترین برنامه های اندرویدی برای پیش بینی وضعیت هوا می باشد آپدیت جدیدی را برای اپلیکیشن خود ارائه داده که ساعت های هوشمند اندرویدی را پشتیبانی می کند.

شاید AccuWeather نتواند به سادگی اعلانات آب و هوایی را روی ساعت مچی شما نشان دهد، اما این برنامه از ساعت های هوشمند اندرویدی پشتیبانی کامل می کند. به این معنا که شما می توانید این برنامه را روی ساعت خود باز کرده، شرایط آب و هوایی همان لحظه را چک کنید، از پیش بینی روزانه آب و هوا بهره مند شوید، هشدارهای آب و هوایی را بر روی ساعت خود دریافت کنید، از سظح بارش مطلع شده و از تمام امکاناتی که این برنامه بر روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی دارد استفاده کنید.

نکته قابل توجه این است که این آپدیت هم برای نسخه های رایگان و هم نسخه های پولی ارائه شده است و از لحاظ امکانات هم این دو نسخه تفاوتی ندارند تنها تفاوت نسخه پولی و رایگان این برنامه این است که در نسخه رایگان در هنگام کار با برنامه تبلیغاتی به شما نشان داده می شود.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال