وزیر ارتباطات الکامپ تهران را افتتاح نکرد!

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه تله کام 2014 دوحه قطر شرکت کرد. این در حالی است که هم اکنون نمایشگاه الکامپ تهران در حال برگزاری است و وزیر ارتباطات از این نمایشگاه بازدید نکرد. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نمایشگاه الکامپ 2014 تهران را تحریم کرده و این نمایشگاه روز گذشته توسط وزیر ارشاد […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نمایشگاه تله کام 2014 دوحه قطر شرکت کرد. این در حالی است که هم اکنون نمایشگاه الکامپ تهران در حال برگزاری است و وزیر ارتباطات از این نمایشگاه بازدید نکرد. وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نمایشگاه الکامپ 2014 تهران را تحریم کرده و این نمایشگاه روز گذشته توسط وزیر ارشاد افتتاح شد.

محمود واعظی وزیر ارتباطات در تله کام جهانی2014 که توسط اتحادیه جهانی ارتباطات به میزبانی دولت قطر برگزار می شود، از 16 تا 19 آذرماه حضور یافته است.

بر اساس اعلام روابط عمومی این وزارتخانه، علاوه بر نشست های علمی، سران کشورها، دولت ها، وزرا، سیاست گذاران، ارائه دهندگان خدمات، توسعه دهندگان محتوا، دانشگاهیان و روسای آژانس سازمان ملل متحد در این نمایشگاه با هم ملاقات خواهند داشت و برپایی نمایشگاه تخصصی توسط دولت ها و بخش خصوصی و حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر برنامه های این سفر وزیر ارتباطات است. الکامپ تهران تا 19 آذرماه برپا است.

لینک کوتاه | منبع: خبرگزاری مهر

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال