راه اندازی پست هوشمند در اولویت شرکت پست

شرکت پست فضای بسیار زیادی برای بالندگی و توسعه دارد و بهره‌گیری از خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه خدمات پستی در کشور لازم است. دکتر محمود واعظی در همایش سراسری مدیران پست، با اشاره به اهمیت پست کشور در سال 94 خاطر نشان کرد: در برنامه پنج ساله ششم توسعه نسبت به توسعه […]

شرکت پست فضای بسیار زیادی برای بالندگی و توسعه دارد و بهره‌گیری از خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه خدمات پستی در کشور لازم است.

دکتر محمود واعظی در همایش سراسری مدیران پست، با اشاره به اهمیت پست کشور در سال 94 خاطر نشان کرد: در برنامه پنج ساله ششم توسعه نسبت به توسعه در عرصه پستی تاکید شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در طول یک سال گذشته با فعالیت‌های صورت گرفته شرکت پست توانست 300 میلیارد زیان انباشته خود را جبران کند و انتظار می‌رود شرکت پست بتواند با راهکارهای سازمانی این روند را تسریع بخشد.

این وزارتخانه از بخش‌های مهم کشور است و با توجه به شعار رهبر معظم انقلاب مبنی بر همدلی و همزبانی بین دولت و مردم ، این وزارتخانه در تلاش است مطالبات و انتظارات مردم و نظام را از شرکت پست برطرف کنیم.

شرکت پست توانسته مشکلات مالی خود را حل کند و در حال حاضر می‌تواند با ارائه راهکارهای جدید تحولاتی در پست اعمال کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد که به منظور ارائه خدمات ارتباط مستقیم با مردم می‌توانند از این روش در پیشبرد اهداف تبلیغاتی این شرکت برای شناسایی خدمات و سرویس‌های پستی به تمام آحاد جامعه بهره‌ببرند.

واعظی راه‌اندازی پست هوشمند را به عنوان اولویت اول شرکت اعلام‌کرده و گفت: پست می‌تواند با بهره‌گیری از فناوری اطلاعات سرویس‌های خود را گسترش دهد و شبکه جدید پستی راه اندازی شود.

شرکت پست در سال 93 حدود 600 میلیارد تومان درآمد داشت که این رقم می‌تواند در مدت زمان کوتاهی تا 10 برابر افزایش یابد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مجلس شورای اسلامی درخواست‌کرد که در تصویب اساسنامه شرکت پست تسریع کند. اگر این کار صورت گیرد تحول اساسی در شرکت پست ایجاد خواهدشد و پروانه اپراتور دوم پست نیز صادر خواهد شد.

محمود واعظی ورود اپراتور دوم شرکت پست را باعث تقویت و بالندگی شرکت پست و خدمات پستی در کشور دانست و گفت: حمایت از بخش خصوصی را سرلوحه فعالیت‌های خود داشته و بخش خصوصی را نه تنها رقیب خود نمی‌دانیم بلکه همکار خود در توسعه شرکت پست قلمداد می‌کنیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال