دیدار آذری جهرمی با روسای چهار سازمان بزرگ جهانی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت حضور به عنوان راس هیئت اعزامی در اجلاس جهانی جامعه اطلاعات راهی شهر ژنو از کشور سوئیس شد و سپس سفر کوتاهی را به شهر وین؛ پایتخت این کشور انجام داد و با مدیر دفتر امور فضایی ملل متحد از نزدیک دیدار کرد. لازم به ذکر است که محمدجواد […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت حضور به عنوان راس هیئت اعزامی در اجلاس جهانی جامعه اطلاعات راهی شهر ژنو از کشور سوئیس شد و سپس سفر کوتاهی را به شهر وین؛ پایتخت این کشور انجام داد و با مدیر دفتر امور فضایی ملل متحد از نزدیک دیدار کرد. لازم به ذکر است که محمدجواد آذری جهرمی از برنده شدن طرح شعا (شبکه علمی ایران) در اجلاس سران جامعه اطلاعاتی خبر داده است.

به گزارش سرویس اخبار آی تی ایران تک نیوز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان برای سخنرانی در نشست سران جامعه اطلاعاتی (WSIS 2019) که به مدت 5 روز و با شرکت بالغ بر 3000 نفر از 150 کشور گوناگون جهانی به میزبانی سوئیس برگزار شد، راهی این کشور شد و توانست در حاشیه این رویداد مهم فناورانه با معاون وزیر ارتباطات گرجستان، دبیر کل ITU (اتحادیه جهانی ارتباطات)، رئیس سازمان جهانی مالکیت فکری و همچنین وزیر ارتباطات کشور بلغارستان دیدار نماید و به نبادل نظر و گفتمانی هر چند کوتاه اما مثمر ثمر بپردازد.

اجلاس جهانی جامعه اطلاعات

اجلاس جهانی جامعه اطلاعات ( ژنو – سوئیس)

اجلاس سران جامعه اطلاعات که همه ساله با تلاش اتحادیه جهانی ارتباطات جهت حضور وزیران و معاونان کشورهای مختلف برگزار می شود، این دوره  برای کشورمان تنها در دو بخش آینده علمی و نوآوری در دانشگاه و همچنین آینده مشاغل اقتصادی مبتنی بر وافا (وزارت ارتباطات) معنا پیدا کرده است که و کشورمان توانسته در اوج شایستگی برنده جایزه این اجلاس شود.

لازم به ذکر است که آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری و اطلاعات کشورمان نیز بعد از خروج از رویداد اجلاس سران جامعه اطلاعاتی راهی شهر وین شد تا با مدیر دفتر امور فضایی ملل متحد دیدار نماید و نوید آغاز پروژه های کلانی را این بار با مشارکت وزارت ارتباطات و سازمان یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) بدهد که مطابق این تفاهم نامه، سازمان یونیدو حامی وزارت ارتباطات ایران تلقی می شود و از این سازمان برای ایجاد مشاغل در حوزه ICT و همچنین فعالیت استارتاپ های کشورمان حمایت خواهد کرد. ناگفته نماند که کشور ما در حال همکاری تنگاتنگی با کشورهای ترکیه، روسیه و آذربایجان در خصوص حوزه های مربوط به رونق مشاغل استارتاپی در منطقه می باشد که از این پس سازمان یونیدو تحت عنوان مشاور ایران در این پروژه بزرگ چهار جانبه ای حضور پیدا خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال