ّباریک ترین و سبک ترین لپ تاپ گیمینگ معرفی شد

شرکت Razer امروز باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی خود را به نام Razer Blade معرفی کرد. این لپ تاپ که با آخرین تکنولوژی های شرکت های اینتل و انویدیا ساخته شده با صفحه نمایش QHD+ (رزولوشن 3200 × 1800 پیکسل) با فناوری IGZO و پردازنده Intel Core i7-4720HQ به میدان آمده است. […]

شرکت Razer امروز باریک ترین و سبک ترین لپ تاپ گیمینگ 14 اینچی خود را به نام Razer Blade معرفی کرد. این لپ تاپ که با آخرین تکنولوژی های شرکت های اینتل و انویدیا ساخته شده با صفحه نمایش QHD+ (رزولوشن 3200 × 1800 پیکسل) با فناوری IGZO و پردازنده Intel Core i7-4720HQ به میدان آمده است. تولید کننده ی قدرت گرافیکی این محصول نیز NVIDIA GeForce GTX 970M می باشد که دارای 3 گیگابایت حافظه گرافیکی GDDR5 بوده و به همراه 16 گیگابایت حافظه رم DDR3 آن را به یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های گیمینگ حال حاضر تبدیل می کند.

قدرت دفع گرما توسط این محصول نیز مثال زدنی است. شرکت ایزر در این لپ تاپ از طریق نقاطی که دست انسان با آن زیاد تماس ندارد، گرمای لپ تاپ را دفع می کند و همین امر باعث می شود که Blade با وجود سبک و باریک بودن، به راحتی دمای خود را در بهترین حالت ممکن نگه دارد. جنس این لپ تاپ از آلمونیوم مرغوب بوده و کیبورد آن دارای نور پس زمینه ی مناسب برای گیم می باشد. وزن این لپ تاپ نیز 2.03 کیلوگرم بوده و قطر آن فقط 17.8 میلی متر می باشد.

گفتنی است قیمت این لپ تاپ با هارد 128 گیگابایت SSD حدود 2200 دلار خواهد بود و برای حافظه های بیشتر (256 گیگابایت و 512 گیگابایت) قیمت های بالاتری در نظر گرفته خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال