مشخصات و رندرهای رسمی گوشی‌های Moto G5 و G5 Plus پیش از رونمایی رسمی در MWC لو رفت

در ماه‎های اخیر تمامی شایعات اشاره داشتند که شرکت لنوو در مراسم MWC 2017 از گوشی‌های Moto G5 و G5 Plus رونمایی خواهد کرد و حال این ادعا براساس اطلاعاتی که جدیدا به بیرون درز یافته تایید می‎شود. علاوه بر این، کاربران برای آگاهی از تمامی اطلاعات مربوط به این دو گوشی‎هوشمند نیازی نیست تا […]

در ماه‎های اخیر تمامی شایعات اشاره داشتند که شرکت لنوو در مراسم MWC 2017 از گوشی‌های Moto G5 و G5 Plus رونمایی خواهد کرد و حال این ادعا براساس اطلاعاتی که جدیدا به بیرون درز یافته تایید می‎شود. علاوه بر این، کاربران برای آگاهی از تمامی اطلاعات مربوط به این دو گوشی‎هوشمند نیازی نیست تا 8 اسفندماه صبر کنند چون به لطف لیست محصولات یک فروشگاه آنلاین اسپانیایی مشخصات کامل ایم گوشی‌ها نیز منتشر شده است. به همراه این اطلاعات رندرهای رسمی این دو گوشی را نیز در پایین می‎توانید مشاهده کنید.

گوشی Moto G5 Plus طبق انتظار در بین این دو گوشی مدل رده‎بالاتر است. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر لمسی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p و محافظ صفحه‎نمایش گوریلا گلس 3، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با فناوری پیکسل‎های دوتایی فوکوس خودکار، یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، چیپست اسنپ‎دراگون 625، 2 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎داخلی، NFC، یک روکش دافع آب، یک حسگراثرانگشت و باتری با ظرفیت 3000 میلی‎آمپرساعت به منظور پشتیبانی از فناوری شارژ “TurboPower” است. ابعاد این گوشی 150.2 در 74 در 7.9 میلی‎متر و وزن آن 155 گرم است و از سیستم‎عالم اندروید نوقا 7.0 بهره می‎برد.

در سوی دیگر Moto G5 با نمایشگر لمسی 5 اینچی و دقت فول اچ‎دی، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، چیپست اسنپ‎دراگون 430، 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه‎داخلی، بدون قابلیت NFC و باتری با ظرفیت 2800 میلی‎آمپر‎ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ 10 وات قرار می‎گیرد. این دستگاه نیز دارای حسگر اثرانگشت، روکش دافع آب و سیستم‎عامل اندروید 7.0 نوقا بوده و ابعاد این گوشی 144.3 در 73 در 9 میلی‎متر و وزن آن 145 گرم است.

همان‎طور که در تصاویر می‎توانید مشاهده کنید، دوربین گوشی G5 پلاس دارای برآمدگی است، در حالی‎که در G5 چنین چیزی دیده نمی‎شود. هر دو دستگاه به رنگ‎های خاکستری و طلایی ارائه می‎شوند. آن‎ها هر دو از یک طراحی آلومینیومی “با دقت ساخته شده” بهره می‎برند و در یک طرف گوشی G5 لوگوی لنوو دیده می‎شود، انتخابی که در دنیای موبایل غیرمعمول است.

از آن‎جا که فروشنده‎های آنلاین تقریبا خودشان را برای فروش گوشی‎های G5 و G5 Plus آماده کرده‎اند، می‎توانیم فرض کنیم که این دو گوشی خیلی زود پس از معرفی رسمی وارد بازار می‎شوند. گفتنی است در مورد قیمت این دو گوشی هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال