پنجاه هزار تبلت شیائومی می‎‏پد درکمتر از چهار دقیقه فروخته شد

روز چهارشنبه، شنیدیم که مدیرعامل شرکت چینی Xiaomi گفت که آماده ی رقابت با اپل است و برای اثبات این ادعا اوایا هفته ی گذشته این کمپانی تبلت آندرویدی خور را با نام می‎‏پد به بازار عرضه کرد. پیش تر در تک نیوز به معرفی این تبلت پرداختیم، اکنون بحث شیوه ی بازاریابی این شرکت است. […]

روز چهارشنبه، شنیدیم که مدیرعامل شرکت چینی Xiaomi گفت که آماده ی رقابت با اپل است و برای اثبات این ادعا اوایا هفته ی گذشته این کمپانی تبلت آندرویدی خور را با نام می‎‏پد به بازار عرضه کرد.

پیش تر در تک نیوز به معرفی این تبلت پرداختیم، اکنون بحث شیوه ی بازاریابی این شرکت است. چگونه می توان پنجاه هزار دستگاه را تنها در چند دقیقه فروخت؟

 این اتفاق روزهایی را یادآوری می کند که استیو جابز بزرگ بر سِن می ایستاد تا محصولات منحصر به فرد شرکتش را معرفی کند و در همان روز هزاران هزاران محصول اپل در سراسر دنیا فروخته می شدند، اما اقدام این کمپانی فراتر از اپل است. این شرکت بازار فروشش را مدت زمان طولانی با هیاهوی تبلیغاتی منتظرنگاه داشت و تعداد محدودی از محصولش را برای مدت زمان کوتاه به طور آنلاین عرضه نمود و این رکورد را در بازارهای چینی شکاند.

به نظر شما این شرکت پاجای پای بزرگان تکنولوژی خواهد گذاشت؟

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال