پیشتازی galaxy S5 نسبت به مدل های پیشین خود

بنابرگزارشاتی که امروز از خارج از بازار کره اعلام شد، روز اول فروش Galaxy S5 رکورد فروش مدل پیشین خود Galaxy s4 را شکست. این افزایش میزان فروش تا دو برابر نیز رسیده است. برخی آمار نشان دهنده رشد 30 تا 100 درصدی پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به مدل قبلی آن است. Galaxy S5 روز […]

بنابرگزارشاتی که امروز از خارج از بازار کره اعلام شد، روز اول فروش Galaxy S5 رکورد فروش مدل پیشین خود Galaxy s4 را شکست. این افزایش میزان فروش تا دو برابر نیز رسیده است. برخی آمار نشان دهنده رشد 30 تا 100 درصدی پرچمدار جدید سامسونگ نسبت به مدل قبلی آن است.

Galaxy S5 روز جمعه در 125 کشور روانه ی بازار شد و به زودی این عدد به 150 نیز خواهد رسید. تا کنون میلیون ها سفارش دریافت شده و هنوز بازار اشباع نشده است، سامسونگ نگرانی خود را نسبت به عدم پاسخ به موقع به این حجم از تقاضا اعلام نموده است. تفاوت های اصلی این مدل با مدل قبلی خود می توان این گونه شرح داد: اسکنر اثر انگشت، حسگر ضربان قلب، دوربین قوی تر، استاندارد IP67 (به این معنا که این گوشی می تواند در آب، در عمق 1 متری 30 ثانیه غرق شود و سالم بماند) و پردازنده Snapdragon 801.

سال گذشته galaxy S4 در کمتر از یک ماه 10 میلیون دستگاه فروش داشت. Galaxy SIII هم در 50 روز به اینمیزان فروش رسید، مدل قبلی آن در 50 ماه ده میلیون دستگاه فروخت در صورتی که سرآغاز سری گلکسی یعنی Galaxy S در 7 ماه به فروش 10 میلیون نسخه رسید.

در بسیاری از کشورها طرفداران مدل جدید گوشی های هوشمند سامسونگ باید در صف های طولانی منتظر بمانند، همانطور که طرفداران مدل جدید آیفون منتظرند، اگر تبلیغات دومین سری مدل گلکسی را به یاد داشته باشید، سامسونگ خریداران آیفون که در صف می ایستادند را به سخره می گرفت، اکنون خود شرکت سامسونگ نیز با این پدیده مواجه شده است!

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال