پیش فروش 1.26 میلیون از خانواده ی اچ تی سی دیزایر 820 در چین

خبرگزاری Focus Taiwan اعلام کرده که خانواده ی اچ تی سی دیزایر 820 در چین 1.26 میلیون دستگاه پیش فروش داشته است. در واقع اچ تی سی چین اعلام کرده که این روند با یک سرعت ثابت در حرکت است پس ممکن است رکوردهای عجیب دیگری را نیز شاهد باشیم. البته این پیش فروش ها […]

خبرگزاری Focus Taiwan اعلام کرده که خانواده ی اچ تی سی دیزایر 820 در چین 1.26 میلیون دستگاه پیش فروش داشته است. در واقع اچ تی سی چین اعلام کرده که این روند با یک سرعت ثابت در حرکت است پس ممکن است رکوردهای عجیب دیگری را نیز شاهد باشیم. البته این پیش فروش ها را نمی توان آمار واقعی دانست چون هزینه ای از بابت این ثبت نام ها دریافت نمی شود، البته در بازار رقابتی همچون چین بسیار جالب است که این دستگاه اینقدر توجه جلب کرده است.

اچ تی سی اعلام کرده که تنها 50 هزار دستگاه اچ تی سی برای فروش آنلاین آماده است. کسانی که 5000 هزار تلفن هوشمند اول را بخرند 65 دلار تخفیف خواهند داشت بنابراین تلفن هوشمند اچی تی سی دیزایر 820 که 293 دلار قیمت دارد، 228 دلار فروخته خواهد شد.

اچ تی سی دیزایر 820 که در اول نوامبر عرضه خواهد شد دارای پردازنده ی مدیا تک  MT675 است که ادعا می شود بهتر از اسنپدراگون 615 عمل می کند. از سایر ویژگی های این تلفن هوشمند میتوان به صفحه نمایش 5.5 اینچی 720p، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسل، دوربین سلفی 8 مگاپیکسل و اتصال LTE اشاره کرد.

اگر گروه متعددی از کسانی که این تلفن هوشمند را سفارش دادند به خریداران تبدیل شوند، اچ تی سی می تواند به افزایش سودش در سه ماهه ی آخر سال 2014 امیدوار باشد.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال