کنسولهای بازی جدید Nintendo 3DS و 3DS LL عرضه شدند

شرکت نینتندو که یکی از پیشتازان صنعت کنسولهای بازی قابل حمل است، پس از 3 سال کنسول بازی 3DS خود را با برخی ویژگی های جدید بروزرسانی کرده است. کنسول 3DS جدید، دارای طراحی مشابه با مدل قبلی میباشد، اما کمی نازکتر، بزرگتر و با 18 گرم وزن بیشتر ساخته شده است. 3DS LL جدید […]

شرکت نینتندو که یکی از پیشتازان صنعت کنسولهای بازی قابل حمل است، پس از 3 سال کنسول بازی 3DS خود را با برخی ویژگی های جدید بروزرسانی کرده است.

کنسول 3DS جدید، دارای طراحی مشابه با مدل قبلی میباشد، اما کمی نازکتر، بزرگتر و با 18 گرم وزن بیشتر ساخته شده است. 3DS LL جدید نیز نسبت به نسخه ی قبلی به همان نسبت نازکتر و بزرگتر شده و 7 گرم نیز وزنش افزایش پیدا کرده است.

اما از تغییرات قابل توجه دیگر در کنسولهای جدید، میتوان به افزایش سایز نمایشگرها (که باعث افزایش اندازه خود دستگاه شده است) به همراه افزایش کیفیت نمایشگر، تغییر درگاه حافظه جانبی SD به microSD و پردازنده سریعتر اشاره کرد.

همچنین براساس اطلاعات، میزان حافظه دسترسی سریع fast-cycle RAM – FCRAM در هر دو دستگاه از 128 مگابایت به 256 مگابایت ارتقا پیدا کرده است که به همراه 4 گیگابایت حافظه VRAM باید شاهد اجرای روان بازی ها در آنها باشیم.

Nintendo 3DS و 3DS LL بزودی و از 11 اکتبر در ژاپن عرضه خواهد شد، اما برای حضور آن در سایر نقاط دنیا باید تا اوایل سال 2015 منتظر بمانیم.

Nintendo 3DS

لینک کوتاه | منبع : anandtech

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال