“کیف شانس” اپل، از سال آینده، مجددا در ژاپن عرضه خواهد شد!

اپل اعلام کرد که از سال آینده، مجددا “کیف های شانس” خود را در کشور ژاپن عرضه می کند. شاید با این کیف ها آشنا نباشید اما از نام آن مشخص است که چیز گران بهایی می باشد! درست است، این کیف ها وسایل مختلفی را در خود دارند که با پرداخت مبلغی مشخص می […]

اپل اعلام کرد که از سال آینده، مجددا “کیف های شانس” خود را در کشور ژاپن عرضه می کند. شاید با این کیف ها آشنا نباشید اما از نام آن مشخص است که چیز گران بهایی می باشد! درست است، این کیف ها وسایل مختلفی را در خود دارند که با پرداخت مبلغی مشخص می توانید صاحب آنها شوید. این کیف های اسرار آمیز تاریخچه ی موفقی را در میان هواداران شرکت اپل داشته است.

این کیف های اسرار آمیز همراه وسایل خود، لوازم جانبی نیز دارند که می توانند هر کسی را برای خریدن ترغیب کنند. البته باید موضوعی را در این رابطه بدانید. این کیف ها ارزان قیمت نیستند و سال گذشته هر کدام از آنها با قیمت 340 دلار به فروش می رسید. البته امسال اخباری به گوش رسید که ممکن است در این کیف ها Mac Pro ها را نیز مشاهده کنیم و کسی چه می داند که چه چیزی در انتظار خریداران این کیف ها در ژاپن خواهد بود.

سال گذشته، در هر یک از این کیف ها یکی از محصولات شرکت اپل بود که در قیاس با قیمت 340 دلاری ای که داشتند، خرید آن ها معقولانه به نظر می رسید و اگر شانس این را داشتید که صاحب یک MacBook Air و یا حتی یک iPad می شدید، میزان هزینه ای که بابت این کیف می پرداختید تقریبا هیچ بود!

اما امسال باید شاهد کیف های شانسی باشیم که در آنها دستگاه هایی همچون آیفون 6 و آیفون 6 پلاس قرار گرفته است. همچنین iPad Air 2 نیز می تواند در یکی از این کیف های شانس قرار گیرد و شما، برنده ی خوش شانس آن باشید! ولی باید دقت کنید که ممکن است در این کیف ها، شاهد مخصولات قدیمی تر از شرکت اپل باشید، محصولاتی همچون آیفون 5 اس یا آیفون 5 سی و یا حتی iPod ها!

امیدواریم امسال، ما نیز همچون شما با خرید یکی از این کیف های شانس، بتوانیم یکی از محصولات این شرکت را صاحب شویم که البته شاید در میان آنها، خبری از ساعت هوشمند اپل با نام Apple Watch نیز باشد!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال