گاراژ معروفی که اپل اولین کامپیوتر ها را در آن اختراع کرد، افسانه ای بیش نیست!

مطلبی که هم اکنون بیان می کنیم، می تواند برای تمامی دوست داران و طرفداران شرکت و نام اپل، بسیار سخت باشد اما این حقیقتی است که به تازگی توسط Steve Wozniak فاش شده است. Steve Wozniak، کسی می باشد که به همراه استیو جابز و با یکدیگر، شرکت اپل را راه اندازی کردند. در جدیدترین […]

مطلبی که هم اکنون بیان می کنیم، می تواند برای تمامی دوست داران و طرفداران شرکت و نام اپل، بسیار سخت باشد اما این حقیقتی است که به تازگی توسط Steve Wozniak فاش شده است.

Steve Wozniak، کسی می باشد که به همراه استیو جابز و با یکدیگر، شرکت اپل را راه اندازی کردند. در جدیدترین مصاحبه ای که او با مجله ی Bloombergs داشته است، صحبت های زیادی را انجام داده است که اکثرا تکراری می باشند اما موضوعی توسط او بیان شده است که همچون یک بمب، بر سر هواداران اپل فرود آمده است! و اعلام کرده است که گاراژ معروفی که در آن، شرکت اپل شکل گرفته، افسانه ای بیشت نبوده و واقعی نیست!

این متن چیزی است که Steve Wozniak دقیقا اعلام کرده است :

“این گاراژ یک افسانه است. ما هیچ طراحی ای را در آن انجام ندادیم، هیچ نمونه ی خاصی را نساختیم، هیچ طرح مفهومی را پیاده نکردیم و حتی هیچ برنامه ریزی ای را برای محصولات خود انجام ندادیم. ما چیزی را در آن گاراژ نساختیم به خاطر اینکه هیچ امکاناتی در آنجا وجود نداشت تا ما را به نیاز ها و اهدافمان برساند و تنها احساس ما از آن، این بود که در خانه ی خود هستیم!

ما هیچ پولی نداشتیم. هنگامی که شما هیچ پولی ندارید، مجبور هستید تا به بیرون از خانه ی خود بروید تا کار و کسب در آمد کنید.”

این گاراژ که در Silicon Valley قرار دارد، جایی می باشد که Wozniak و Jobs اولین کامپیوتر های اپل را ساختند. این گاراژ در سال 1952 یعنی 61 سال پیش ساخته شده است و علاوه بر کارگاهی برای این دو نفر، خانه ی کودکی آنها نیز به حساب می آید که در سال 2013، Los Altos Historical Commission رای به تاریخی بودن این گاراژ داد و در حال حاضر آن را یک منبع تاریخی می دانند.

البته ما نیز همچون شما امیدوار هستیم تا صحبت های Wozniak از لطمه ای به تاریخی بودن این گاراژ وارد نکند! البته هم اکنون این گاراژ در اختیار نا مادری استیو جابز، Marilyn Jobs می باشد.

یک چیز را به یاد داشته باشید و آن، تصویری هست که همراه این مطلب قرار داده ایم. اگر دقت کنید، عکاس با تیزبینی بسیار بالایی می خواهد Wozniak را در این گاراژ، به گونه ای نشان دهد که گویی او در حال کار و آزمایش کردن بر روی کامپیوتر های اپل می باشد. نکته ای که همگان را کنجکاو کرده است….

لینک کوتاه | منبع : Pocket-Lint

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال