گلکسیA7 سامسونگ تلفن هوشمندی بسیار نازک

سامسونگ گلکسی ای7 در آژانس TENNA در چین لو رفته است. این تلفن هوشمند نازکترین عضو از خانواده ی گلگسی سامسونگ خواهد بود. اطلاعات لو رفته توسط تنا ابعاد 150.9 در 75.9 در 6.3 میلی متر و وزن 133 گرمی این تلفن هوشمند را برای ما مشخص می کند. این تلفن هوشمند نیم میلی متر […]

سامسونگ گلکسی ای7 در آژانس TENNA در چین لو رفته است. این تلفن هوشمند نازکترین عضو از خانواده ی گلگسی سامسونگ خواهد بود. اطلاعات لو رفته توسط تنا ابعاد 150.9 در 75.9 در 6.3 میلی متر و وزن 133 گرمی این تلفن هوشمند را برای ما مشخص می کند. این تلفن هوشمند نیم میلی متر از سامسونگ گلکسی آلفا نازک تر است.

از سایر ویژگی های لو رفته ی این تلفن هوشمند می توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی، رزلوشن صفحه نمایش 1080p، پردازنده ی 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 615 با کلاک 1.5 گیگاهرتز و هشت هسته ای، 2 گیگابایت حافظه ی رم، 16 گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی اشاره کرد.

این تلفن هوشمند ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد و پس از آن نسخه ی بین المللی نیز خواهد داشت. این تلفن هوشمند به احتمال زیاد تا چند هفته ی آینده به طور رسمی معرفی خواهد شد و به خانواده میان رده های سامسونگ خواهد پیوست.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال