گوشی گلکسی A7 2017 سامسونگ در FCC مشاهده شد

گوشی هوشمند گلکسی A7 2017 که تاکنون در بسیاری از بنچمارک‌ها و وب‌سایت‌های مختلف از جمله اداره‌ی گمرک Zauba هند رویت شده این بار در رگولاتوری FCC مورد تایید قرار گرفته است. این گوشی هوشمند که انتظار می‌رود چیپست اختصاصی سامسونگ یعنی Exynos 7870 را در قلب خود داشته باشد، طی ماه‌های آینده به صورت رسمی معرفی شود. نمایشگر ۵.۵ […]

گوشی هوشمند گلکسی A7 2017 که تاکنون در بسیاری از بنچمارک‌ها و وب‌سایت‌های مختلف از جمله اداره‌ی گمرک Zauba هند رویت شده این بار در رگولاتوری FCC مورد تایید قرار گرفته است. این گوشی هوشمند که انتظار می‌رود چیپست اختصاصی سامسونگ یعنی Exynos 7870 را در قلب خود داشته باشد، طی ماه‌های آینده به صورت رسمی معرفی شود.

نمایشگر ۵.۵ یا ۵.۷ اینچی این گوشی به رزولوشن فول‌اچ‌دی مجهز خواهد شد. دیگر مشخصه‌های فنی این گوشی می‌توان به دو سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برای هر دو دوربین جلو و اصلی اشاره کرد و ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای داخلی نیز برای آن‌ها تعبیه خواهد شد. انتظار می‌رود سامسونگ در این گوشی از حسگر اثر انگشت نیز استفاده کند.

تاکنون شایعات بسیار زیادی در مورد محصول مورد اشاره منتشر شده‌اند اما در یکی از جدیدترین این شایعات عدم عرضه‌ی رسمی این گوشی در اروپا تایید شده است. به‌هرحال بهتر است برای تایید رسمی این خبر منتظر معرفی این گوشی از سوی سامسونگ باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال