یک آپدیت بزرگ برای بازی Fruit Ninja عرضه خواهد شد

Fruit Ninja یکی از دوست داشتنی ترین بازی های تلفن های هوشمند برای بسیاری از افراد می باشد. اما شاید تغییرات بسیار جزئی این بازی در نسخه های جدید، بزرگ ترین نقطه ضعف آن به حساب بیاید. اما خبر های خوشی در این رابطه برای شما داریم! به تازگی سازندگان Fruit Ninja اعلام کرده اند که […]

Fruit Ninja یکی از دوست داشتنی ترین بازی های تلفن های هوشمند برای بسیاری از افراد می باشد. اما شاید تغییرات بسیار جزئی این بازی در نسخه های جدید، بزرگ ترین نقطه ضعف آن به حساب بیاید. اما خبر های خوشی در این رابطه برای شما داریم!

به تازگی سازندگان Fruit Ninja اعلام کرده اند که قرار است یک آپدیت بسیار بزرگ برای این بازی عرضه شود، آپدیتی که می توان آن را بزرگ ترین آپدیت برای این بازی در نظر گرفت. این آپدیت که هم اکنون از فروشگاه های اینترنتی قابل دریافت است، دارای افکت های جدیدی در بازی می باشد که می توان آنها در قسمت dojo مشاهده کرد. همچنین، قرار است گرافیک این بازی نسبت به گذشته افزایش داشته باشد.

قابلیت جدیدی در این بازی قرار گرفته است که fresh surprises نام دارد و در واقع یک نوع جایزه می باشد که به بازیکن، زمان اضافه می دهد. همچنین، قرار است دو شخصیت جدید با نام های Mari و Katsuro به بازی اضافه شوند که از جمله تغییرات مهم این آپدیت به شمار می آید.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال