یک سوم مشتریان سامسونگ با آیفون هایشان خداحافظی می کنند!

آمار نشان می دهد یک سوم کسانی که  Galaxy S5 را خریداری کرده اند، قبلا آیفون داشتند. بنابر گزارش The Telegraph بیش از یک سوم (دقیقا 38 درصد) از کسانی که تلفن هوشمند خود را به Samsung Galaxy S5 ارتقا دادند، یک آیفون را کنار گذاشتند. این اطلاعات از سایت خرید و فروش موبایل، CompareMyMobile (برای […]

آمار نشان می دهد یک سوم کسانی که  Galaxy S5 را خریداری کرده اند، قبلا آیفون داشتند.

بنابر گزارش The Telegraph بیش از یک سوم (دقیقا 38 درصد) از کسانی که تلفن هوشمند خود را به Samsung Galaxy S5 ارتقا دادند، یک آیفون را کنار گذاشتند. این اطلاعات از سایت خرید و فروش موبایل، CompareMyMobile (برای آشنایی بیشتر با این سایت به لینک مراجعه کنید) جمع آوری شده است.

اکثریت کاربران اپل که قصد تعویض گوشی خود با آخرین پرچمدار سامسونگ را دارند، صاحب یک آیفون 4 هستند. سایت CompareMyMobile شاهد افزایش 210 درصدی در درخواست مبادله آیفون 4 بوده است.

Samsung Galaxy S3 نیز رتبه ی دوم را با افزایش 196 درصدی به خود اختصاص داده است و آیفون 5S نیز رتبه ی سوم را با افزایش 184درصدی به خود اختصاص داده است.

به طور کلی این سایت از زمان رو نمایی Samsung Galaxy S5 در کنگره جهانی موبایل بارسلونای امسال شاهد افزایش 160 درصدی در حجم مبادلات خود بوده است.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال