یک گوشی هوشمند مخصوص مهندسان عمران و کارکنان معدن!

کاترپیلار، شرکتی است که عمدتا به ساخت دستگاه های عظیم الجثه و سنگین شهرت دارد اما باید بدانید این شرکت سالهاست وارد صنعت تلفن های هوشمند نیز شده است. حدود یک سال پیش شرکت کاترپیلار گوشی هوشمند B15 خود را معرفی نمود، این گوشی بسیار سنگین و خشن به نظر می آمد و البته دارای […]

کاترپیلار، شرکتی است که عمدتا به ساخت دستگاه های عظیم الجثه و سنگین شهرت دارد اما باید بدانید این شرکت سالهاست وارد صنعت تلفن های هوشمند نیز شده است.

حدود یک سال پیش شرکت کاترپیلار گوشی هوشمند B15 خود را معرفی نمود، این گوشی بسیار سنگین و خشن به نظر می آمد و البته دارای گواهی IP67 نیز هست. این گوشی نه تنها در عمقی از آب و چاله ای از گل دوام میاورد بلکه برای ضربات سنگین نیز مقاوم سازی شده است.

از سال گذشته تا کنون تغییراتی در این تلفن هوشمند انجام نشده است و در حال حاضر این دستگاه از Android 4.1 Jelly Bean پشتیبانی می کند و مجهز به یک پردازنده 1GHz dual-core مدیاتک است. سایر ویژگی های این گوشی همراه همانند سایر میان رده های بازار است. البته این گوشی چیزی کمتر از سایر گوشی های هوشمند ندارد و همچنان کامل است. مجهز بودن به GPS، دو دوربین، وای فای، یک گیگابایت رم، حافظه داخلی 4 گیگ با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه و 16 ساعت عمر باتری در مکالمات تلفنی این مدعا را تایید می نماید.

این دستگاه از شبکه های 4G/LTE پشتیبانی نمی کند اما برای محیط های سخت و بدون دسترسی به امکانات، باتری 2,000mAh جایگزین سایر کمبود های این تلفن هوشمند است. علیرغم ظاهر ضمخت و سنگین این گوشی ، وزن آنها کمتر از Nokia Lumia 920 است!

جالب است بدانید این شرکت برای اثبات استحکام گوشی های هوشمند خود، چندی پیش 600 داستگاه از B15 را روی زمین چید و یکی از لودرهای شرکت از روی آنها عبور کرد. قیمت هر دستگاه از این گوشی 360 دلار است، شرکت با این اقدام 217 هزار دلار را به زیر لودر فرستاد و حتی یک سنت هم ضرر نکرد چون تمام 600 دستگاه از آزمایش جان سالم به در بردند.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال