Sonim XP7 Extreme مقاوم ترین تلفن هوشمند دنیا

شرکت Sonim که به ساخت تلفن های مقاوم (دربرابر همه چیز) معروف است، از جدید ترین مدل تلفن های خود رونمایی کرده است. این تلفن هوشمند که XP7 Extreme نام دارد، یک دستگاه اندرویدی (ورژن 4.4 کیت کت) با نمایشگر 4 اینچی است. از دیگر مشخصات آن میتوان به رزولوشن نمایشگر 800 × 480، پردازنده […]

شرکت Sonim که به ساخت تلفن های مقاوم (دربرابر همه چیز) معروف است، از جدید ترین مدل تلفن های خود رونمایی کرده است. این تلفن هوشمند که XP7 Extreme نام دارد، یک دستگاه اندرویدی (ورژن 4.4 کیت کت) با نمایشگر 4 اینچی است.

از دیگر مشخصات آن میتوان به رزولوشن نمایشگر 800 × 480، پردازنده 4 هسته ای اسنپدراگون 400، حافظه رم 1 گیگابایت، حافظه داخلی 16 گیگابایت، دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و 1 مگاپیکسلی در جلو و یک باتری بسیار قدرتمند 4800 میلی آمپری اشاره کرد.

درواقع سونیم این مدل را ساخته است تا شاید هیچ وقت احساس کمبود شارژ نکنید و با خیال راحت در بدترین شرایط از این تلفن هوشمند استفاده کنید. به گفته این شرکت، XP7 قادر است با این باتری برای 1000 ساعت در حالت استندبای (آماده به کار) بماند و یا 40 ساعت مکالمه را پاسخگو باشد..

در مورد مقاوم بودن آن نیز باید گفت این تلفن هوشمند میتواند ضربه ی افتادن از ارتفاع دو متری را تحمل کند و در عمق دو متری آب (حتی آب شور دریا) هیچ مشکلی برایش پیش نیاید.

این تلفن هوشمند همچنین درمقابل گرد و غبار، شن و ماسه و نیز انواع روغن و مواد شیمیایی مقاوم است.

قرار است این تلفن هوشمند با قیمت 580 دلار به همراه 3 سال گارانتی از ماه مارس 2015 در بازارهای فروش عرضه شود.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال