اپل آیفون 8 را با دو لرزش‌گیر اپتیکال دوربین و لنز تله‌فوتو جدید به میدان خواهد فرستاد

به لطف گزارشی که تحلیل‌گر معروف، Ming-Chi Kuo منتشر کرده یکی از سه نسخه‌های آیفون ۸ اپل دارای دوربینی دوگانه خواهد بود و هر دو دوربین به لرزش‌گیر آپتیکال تصاویر مجهز خواهند شد. علاوه بر این، اپل تصمیم گرفته تا لنز تله‌فوتو جدیدی را برای دوربین دوم این گوشی تعبیه کند تا زوم آپتیکال تصاویر به شکل […]

به لطف گزارشی که تحلیل‌گر معروف، Ming-Chi Kuo منتشر کرده یکی از سه نسخه‌های آیفون ۸ اپل دارای دوربینی دوگانه خواهد بود و هر دو دوربین به لرزش‌گیر آپتیکال تصاویر مجهز خواهند شد. علاوه بر این، اپل تصمیم گرفته تا لنز تله‌فوتو جدیدی را برای دوربین دوم این گوشی تعبیه کند تا زوم آپتیکال تصاویر به شکل بهتری صورت بگیرد و در نتیجه شاهد بهبود کیفیت تصاویر باشیم.

برای اینکه لنزهای تله‌فوتو بتوانند لرزش‌گیر آپتیکال را پشتیانی کنند اپل باید بخش دایره‌ای لنزها را افزایش دهد. افزایش این بخش به معنای افزایش زمان تولید و طراحی مجد لنزهای تله‌فوتو است چراکه در غیر این صورت، با کیفیت بد تصاویر روبه‌رو خواهیم شد. تمامی این اطلاعات را Kuo تحلیل‌گر دنیای تکنولوژی و آیفون‌های اپل منتشر کرده است.

وی در گذشته خبر از عرضه‌ی سه نسخه‌ی متفاوت آیفون ۸ در سال آینده داده بود. به گفته‌ی او، اپل سه نسخه‌ی 4.7، 5.1 و یا 5.2 و 5.5 اینچی را روانه بازار خواهد کرد. نسخه‌ی کوچک‌تر آیفون ۸ اپل فاقد دوربین دوگانه و نمایشگر OLED‌ خواهد بود در حالی که نسخه‌ی 5.2 اینچی به نمایشگری با پنل OLED‌ مجهز می‌گردد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال