اولین گوشی LG با قابلیت 5G + ویدئو رونمایی

سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی ماه جاری گوشی 10 Galaxy S و پنج مدل گوشی دیگر را اعلام خواهد کرد. ما اکنون بر این باوریم که گوشی جدید ال جی به نام V50 ThinQ یکی از بهترین های الجی در عرصه صنعت موبایل میباشد که قطعا ارزش دیدن دارد. ما می دانیم که LG در نیمه […]

سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی ماه جاری گوشی 10 Galaxy S و پنج مدل گوشی دیگر را اعلام خواهد کرد. ما اکنون بر این باوریم که گوشی جدید ال جی به نام V50 ThinQ یکی از بهترین های الجی در عرصه صنعت موبایل میباشد که قطعا ارزش دیدن دارد.

ما می دانیم که LG در نیمه اول سال 2019 گوشی هوشمند G5 خود را به Sprint خواهد آورد و به طور جداگانه شنیده ایم که این شرکت ممکن است اولین گوشی هوشمند 550 مجهز به V50 خود را به همراه یک گوشی هوشمند به بازار عرضه کند. الجی در ماه جاری قیمت گوشی G8 را در کنگره جهانی موبایل اعلام کرد. اما اکنون، Evan Blass )evleaks)، یکی از برجسته ترین تلفن های هوشمند، به ما این اطمینان را داده است که قطعا اولین تصاویر از V50 را منتشر خواهد کرد. به نظر می رسد که V50 ThinQ به شبکه G5 Sprint هدایت شده و باید 24 فوریه اعلامیه ای از آن را ببینیم.

چرا ما در مورد این تاریخ بسیار مطمئن هستیم؟ این روزها نه تنها در مراکز تولید گوشی ها جاسوس است و خود ال جی رسما در انتشار مطبوعاتی کره ای اعلام کرد که اولین گوشی G5 خود را در 24 آگوست معرفی خواهد کرد. به این دلیل که مطبوعات رسما برخی از جزئیات اولیه این گوشی را اعلام کردند، به این معنی است که ما باید انتظار داشته باشیم که این گوشی با آخرین پردازنده Snapdragon855 ، بزرگ ( حدود 2.7 برابر سطح زمین)، دارای سیستم خنک کننده بخار و باتری 4000 میلی آمپر با ظرفیت بالا ارائه گردد. برای دیدن خبرهای دیگر به صفحه اخبار تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال