فعال سازی تلفن های همراه از طریق سامانه همتا

از این پس قرار است امکان فعالسازی تلفن های همراه مسافری تنها از طریق سامانه همتا میسر شود. چندی پیش گمرک ایران صراحتا عنوان نمود که اطلاعات حاوی ثبت دستگاه های تلفن همراه از تاریخ 10 فروردین ماه سال 1398 تا ساعت 6 صبح روز بیست و دوم در همین ماه از سامانه گمرک ایران […]

از این پس قرار است امکان فعالسازی تلفن های همراه مسافری تنها از طریق سامانه همتا میسر شود. چندی پیش گمرک ایران صراحتا عنوان نمود که اطلاعات حاوی ثبت دستگاه های تلفن همراه از تاریخ 10 فروردین ماه سال 1398 تا ساعت 6 صبح روز بیست و دوم در همین ماه از سامانه گمرک ایران به سامانه همتا انتقال یافته است و از این پس بایستی متقاضیان جویای فعال سازی گوشی های تلفن همراه از این طریق پیگیر درخواست خود باشند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی ایران تک نیوز گمرک ایران اعلام کرده است که اطلاعات تمامی گوشی های تلفن همراه وارداتی از سامانه اسبق خود؛ یعنی سامانه گمرک کشور به سامانه جدید همتا انتقال یافته است و صاحبین موبایل های وارداتی بایستی فعال سازی دستگاه های خود را از طریق وزارت صنعت جویا شوند. سازمان گمرک همچنین بطور کاملا دقیق این را نیز در بیانیه خود ذکر کرده است که این تبادل اطلاعاتی میان دو سامانه نامبرده شده از دهم فرودین ماه سال 98 آغاز و تا ساعت 6 صبح بیست و دومین روز از نخستین ماه امسال نیز ادامه پیدا کرده است.

ثبت تلفن همراه

ثبت تلفن همراه

 

همچنین سخنگوی گمرک ایران به نقل از سایر مسئولان ذی ربط این نکته را نیز خاطر نشان کرده است که از این پس بایستی اطلاعات مطابق با چارت زمان بندی شده و به تدریج وارد سامانه همتا که متعلق است به وزارت صنعت، معدن و تجارت شود و متقاضیان و خریداران گوشی های وارداتی کشور نیز بایستی از این سامانه و این وزارتخانه دولتی پیگیر روند فعال سازی دستگاه های تلفن همراه خود باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال