اپل یک آ‌یپد 10.5 اینچی را در سال 2017 معرفی خواهد کرد

شایعه‌ای که در مرداد ماه سال جاری منتشر شد خبر از عرضه‌ی آیپد ۱۰.۵ اینچی اپل در سال ۲۰۱۷ می‌داد و حالا یک منبع تایوانی بار دیگر وجود آیپد ۱۰.۵ اینچی ساکنان کوپرتینو را تایید کرده و خبر از آغاز تولید آن در همین ماه داده است. اگر اپل تولید آیپد جدید خود را در […]

شایعه‌ای که در مرداد ماه سال جاری منتشر شد خبر از عرضه‌ی آیپد ۱۰.۵ اینچی اپل در سال ۲۰۱۷ می‌داد و حالا یک منبع تایوانی بار دیگر وجود آیپد ۱۰.۵ اینچی ساکنان کوپرتینو را تایید کرده و خبر از آغاز تولید آن در همین ماه داده است.

اگر اپل تولید آیپد جدید خود را در آذرماه آغاز کند احتمالا در سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۷ شاهد عرضه‌ی این آیپد خواهیم بود. آیپد ۱۰.۵ اینچی اپل به همراه آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی که هر دو قرار است در زمانی مشابه عرضه شوند از چیپست جدید A10 اپل بهره خواهند برد. انتظارها چنین است که اپل بتواند ۲ میلیون نسخه از آیپد ۱۰.۵ اینچی را در سه ماهه‌ی اول عرضه به فروش برساند و در نهایت تا پایان سال ۲۰۱۷ این تعداد به ۶ میلیون برسد.

گمان می‌رود اپل این آپید را به خاطر محبوبیت اندازه‌ی آن در بخش‌های تجاری و آموزشی تولید کند. آیپد ۹.۷ اینچی فعلی اپل کمی کوچک تلقی می‌شود و آیپد ۱۲.۹ اینچی هم قیمت بالایی برای بخش‌های اشاره شده دارد به همین دلیل به نظر می‌ىسد آیپد ۱۰.۹ اینچی گزینه‌ی مناسبی برای دو بخش تجاری و آموزشی باشد.

انتظار می‌رود در کنار دو آیپد مورد اشاره، اپل از آیپد ۹.۷ اینچی جدیدی نیز برای رقابت با تبلت‌های اندرویدی معرفی کند. این آیپد از چیپست قدیمی‌تر این شرکت یعنی A۹ استفاده خواهد کرد و با قیمت کمتر نسبت به دو برادر بزرگ‌تر خود سعی در رقابت با دیگر تبلت‌های مطرح اندوریدی خواهد داشت.  

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال