اسناد جدید عرضه آیپد پرو 10.5 اینچی را تایید می‌کند

اپل در حال حاضر سه مدل آی‎پد یعنی آی‎پد مینی با نمایشگر 7.9 اینچی، آی‎پد با نمایشگر 9.7 اینچی و آی‎پد پرو با نمایشگر 12.9 اینچی در اختیار دارد. انگاری اپل تشخیص داده است که این مدل‎ها کافی نیستند چون شایعاتی شنیده می‎شود که این شرکت در حال آماده‎ کردن آی‎پد پرو دیگری با یک […]

اپل در حال حاضر سه مدل آی‎پد یعنی آی‎پد مینی با نمایشگر 7.9 اینچی، آی‎پد با نمایشگر 9.7 اینچی و آی‎پد پرو با نمایشگر 12.9 اینچی در اختیار دارد. انگاری اپل تشخیص داده است که این مدل‎ها کافی نیستند چون شایعاتی شنیده می‎شود که این شرکت در حال آماده‎ کردن آی‎پد پرو دیگری با یک نمایشگر 10.5 اینچی است.

سوالی که مطرح می‎شود این است که چرا اندازه‎ی نمایشگر‎ این مدل جدید این‎قدر به مدل‎های دیگر نزدیک است. آیا این خبر صحت دارد؟ ظاهرا صحت دارد چون Marc Alonso (از وب‎سایت AppleInsider) در توئیتر با انتشار توئیتی اظهار داشته است که یک توزیع‎کننده‎ی اسپانیایی در رابطه با iPad Pro 10.5 اینچی اطلاعاتی را توسط کارخانه‎ای دریافت کرده که به نظر می‎رسد مسئول عرضه‎ی این دستگاه است.

برای این توزیع‎کننده اسنادی ارسال شده است که چندین بار به این تبلت اشاره داشته‎اند، گرچه ابعاد آن ذکر نشده است. با این‎وجود به نظر می‎رسد که تصاویر این تبلت به دنبال اعلام قطعی اپل منتشر می‎شوند که منطقی است. پذیرش این اخبار مبنی بر تایید وجود این تبلت سخت است چون گاهی اوقات کارخانه‎ها به منظور عرضه‎ی هرچه زودتر ممکن محصولات خود چنین ریسک‎هایی می‎کنند.

در هر صورت نسبت به این خبر با دیده‎ی شک بنگرید با وجود آن‎که انتظار می‎رود اپل در آینده‎ای نزدیک اخباری برای علاقه‎مندان خود داشته باشد. ابتدا شایعه شده بود که این شرکت در اواخر ماه جاری میلادی این اخبار را منتشر خواهد کرد ولی حالا به نظر تاریخ آن به 15 فروردین‎ماه موکول شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال