آی‎پد پرو 10.5 اینچی خردادماه به بازار می‎آید

تصویری به بیرون راه یافته است که لیست محصولات شرکت قاب‎های مخصوص آی‎پد پرو شرکت Urban Armor Gear را نشان می‎دهد و به دنبال آن سرنخ‎هایی در اختیار ما قرار داده شده است که زمان رونمایی از نسخه‎ی 10.5 اینچی این تبلت چه زمان خواهد بود. اگر به این تصویر با دقت نگاه کنید (تصویر […]

تصویری به بیرون راه یافته است که لیست محصولات شرکت قاب‎های مخصوص آی‎پد پرو شرکت Urban Armor Gear را نشان می‎دهد و به دنبال آن سرنخ‎هایی در اختیار ما قرار داده شده است که زمان رونمایی از نسخه‎ی 10.5 اینچی این تبلت چه زمان خواهد بود. اگر به این تصویر با دقت نگاه کنید (تصویر بالا) که توسط یکی از فروشندگان ناشناس اپل به بیرون درز شده است، متوجه می‎شوید در خردادماه سه قاب جدید برای آی‎پد پرو 10.5 اینچی اپل موجود خواهد بود. توجه دارید که اپل در حال حاضر چنین تبلتی در بین محصولات خود ندارد! اما اگر این تصویر صحت داشته باشد، ظاهرا اهالی کوپرتینو در ماه بعد از آن رونمایی خواهند کرد.

سال گذشته در ماه آگوست تحلیل‎گر معروف شرکت KGI آقای مینگ چی کو گفته بود که اپل نسخه‎ی 10.5 اینچی آی‎پد پرو را مجهز به چیپست A10X عرضه خواهد کرد. این تبلت که هنوز عرضه نشده است گفته می‎شود دارای باریک‎ترین حواشی اطراف یک نمایشگر است که تا به‎حال در یک آی‎پد دیده‎‏ایم و تمامی 4 حواشی اطراف نمایشگر تقریبا تا 4 لبه‎ی این تبلت گسترش یافته‎اند. این نوع طراحی به اپل اجازه می‎دهد حتی به دنبال حفظ اندازه‎ی 9.7 اینچی آی‎پد پرو، از نمایشگر بزرگتری استفاده کند.

همانند با آیفون 8، سوال بزرگی که شکل می‎گیرد در رابطه با موقعیت سنسور تاچ آی‎دی است. اگر آی‎پد پرو 10.5 اینچی از یک نمایشگر لبه به لبه یا چیزی نزدیک به آن بهره‎مند شود، ممکن است برای یک دکمه جایی وجود نداشته باشد. در این صورت، ما مجددا به شایعات قبلی در خصوص تعبیه‎ی این حسگر زیر نمایشگر بر می‎گردیم. البته ناگفته نماند که اپل ظاهرا در خصوص استفاده از این فناوری با مشکلاتی روبرو شده و بر خلاف آیفون 8 اپل که نقشه‎ی “دوم” قرار دادن این حسگر در پنل پشتی این دستگاه است، در آی‎پد پرو چنین امکانی وجود ندارد.

بنابراین فعلا به نظر می‎رسد بهترین کاری که می‎توانیم بکنیم صبر است. با توجه به این‎که این تصویر به بیرون درز شده نشان می‎دهد قاب‎های جدید شرکت UAG خردادماه آماده می‎شوند، این امکان وجود دارد که اهالی کوپرتینو از آی‎پد پرو 10.5 اینچی در مراسم WWDC رونمایی کنند. گردهم‎‌آیی سالیانه‎ی توسعه‎دهندگان اپل از 15 خردادماه شروع و در 19 همان ماه به اتمام می‎رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال