آیپد پرو 10.5 اینچی جدید تا اواسط فروردین ماه رونمایی نخواهد شد

ما انتظار داریم که شرکت اپل مدل‎های جدید آی‎پد پرو خود را در طول یکی دو هفته‎ی آینده معرفی کند و به همین دلیل حجم شایعات در رابطه با پیش‎بینی‎هایی که می‎توان از این سخت‎افزار جدید داشت، بالا گرفته است. شایعه‎ی جدیدی روز گذشته شکل گرفت مبنی بر این‎که اهالی کوپرتینو بدون هرگونه برگزاری کنفرانس […]

ما انتظار داریم که شرکت اپل مدل‎های جدید آی‎پد پرو خود را در طول یکی دو هفته‎ی آینده معرفی کند و به همین دلیل حجم شایعات در رابطه با پیش‎بینی‎هایی که می‎توان از این سخت‎افزار جدید داشت، بالا گرفته است. شایعه‎ی جدیدی روز گذشته شکل گرفت مبنی بر این‎که اهالی کوپرتینو بدون هرگونه برگزاری کنفرانس مطبوعاتی خاصی مدل‎های جدید آی‎پد پرو را معرفی می‎کنند و وب‎سایت DigiTimes گزارش جدیدی منتشر کرده است تا زمان دقیق معرفی آی‎پد‎های جدید اپل را اعلام کند.

در سال 2017، ما بایستی انتظار 3 مدل جدید از آی‎پد پرو را داشته باشیم، مدل‎های فعلی 9.7 اینچی و 12.3 اینچی به‎روزرسانی می‎شوند و یک مدل کاملا جدید با نمایشگر 10.5 اینچی نیز به بازار می‎آید. گفته می‎شد که اپل بدون برگزاری رویداد خاصی دو مدل 9.7 اینچی و 12.3 اینچی آپگرید شده را معرفی می‎کند و این شرکت مدل جدید 10.5 اینچی را کاملا به صورت مستقل به نمایش خواهد گذاشت.

براساس گزارش وب‎سایت مذکور، اپل به کارخانه‎های خود در تایوان دستور داده است که تولید آی‎پد پرو 10.5 اینچی را افزایش دهند تا فروردین‎ماه شاهد رونمایی از آن باشیم، در حالی‎که در ابتدا این تاریخ برای ماه اردیبهشت‎ماه و خردادماه برنامه‎ریزی شده بود.

در نتیجه‎ی تغییر تاریخ تولید، اپل گفته می‎شود در محل کمپ Apple Park که تقریبا تمام شده است در فروردین‎ماه مراسمی برگزار می‎کند تا مدل 10.5 اینچی آی‎پد پرو را معرفی و دفاتر مرکزی جدید خود را افتتاح کند. گفته می‎شود منبع خبری این اطلاعات “زنجیره‎ی تامین محصولات اپل در تایوان” هستند ولی محض اطمینان بایستی نسبت به آن‎ها شک داشت.

علاوه بر این، سه شنبه‎ هم‎چنین شاهد محک‎زدن 4 مدل آی‎پد پرو مختلف هم در کوپرتینو و هم سانفرانسیسکو بودیم و شایعه‎ی دیگری حول این رنگ آی‎پد پروهای جدید و اسامی آن‎ها شکل گرفته است. شایعات پایانی نخواهند داشت ولی منتظر هستیم شرکت اپل نسبت به آن‎ها با نظرات رسمی خود واکنشی نشان دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال