15 برنامه‌ و بازی برتر و مهم برای آیپدهای اپل (بخش دوم+لینک دانلود)

در این مقاله ما به معرفی 15 برنامه و بازی برتر و ضروری به منظور استفاده در آیپد‌های اپل خواهیم پرداخت که نهایتا تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران به ارمغان خواهند آورد. در واقع استفاده از برنامه‌هایی که طی این مقاله به شما معرفی می‌شوند پس از بررسی‌های گوناگون…

اگر به خاطر داشته باشید در بخش اول این مقاله اشاره داشتیم که اپل طی سال 2014 میلادی رسما از آیپد جدید خود (iPad Air 2) رونمایی کرد. این محصول در کنار مشخصات و قابلیت‌های سخت افزاری فوق‌العاده‌ای که به همراه دارد، به گونه‌ای طراحی شده که اجرای برخی از برنامه‌ها و بازی‌ها در آن تجربه‌ای فوق‌العاده منحصر به فردی را برای کاربر به همراه خواهد داشت. اما مشکل پیش روی کاربران اغلب مربوط به آشنایی و شناسایی این برنامه‌های فوق‌العاده محسوب می‌شود.

در این مقاله ما به معرفی 15 برنامه و بازی برتر و ضروری به منظور استفاده در آیپد‌های اپل خواهیم پرداخت که نهایتا تجربه‌ای بی‌نظیر را برای کاربران به ارمغان خواهند آورد. در واقع استفاده از برنامه‌هایی که طی این مقاله به شما معرفی می‌شوند پس از بررسی‌های گوناگون کاملا بی‌نظیر و منحصر به فرد تشخیص داده شده‌اند. ما در طول معرفی این 15 برنامه اشاره‌ای به برنامه‌های معمولی و رایجی همچون فیسبوک، توییتر و .. نخواهیم داشت و تنها به دنبال موارد منحصر به فرد منطبق با آیپدهای اپل هستیم. با استفاده از این ابزارها شما قادر خواهید بود که به صورت ویژه‌ای از قابلیت‌ها و توانایی‌های سیستم عامل آی او اس 8 و طراحی فوق‌العاده‌ی آیپدهای اپل در یک مجموعه‌ی یکپارچه بهره‌مند شوید.

اغلب این برنامه‌ها رایگان هستند اما برخی از آن‌ها به منظور اجرا مستلزم پرداخت هزینه‌هایی خواهند بود و برخی دیگر ممکن است با خریدهای درون برنامه‌ای (In-App Purchase) همراه باشند که در طول توضیحات مقاله به آن‌ها اشاره خواهد شد. پیش از این در بخش اول این مقاله به معرفی 7 برنامه در 3 دسته‌ی گوناگون شامل اخبار، بازی و برنامه‌های صوتی پرداختیم و حال که با بخش دوم آن در خدمت شما عزیزان هستیم به معرفی 8 برنامه‌ی بعدی دسته‌بندی شده در 3 مجموعه‌ی متفاوت خواهیم پرداخت. ضمنا لینک دانلود هر یک از برنامه‌هایی که خدمت شما معرفی می‌شوند در انتهای توضیحات همان بخش ضمیمه خواهند شد. بنابراین با ما و بخش دوم این مبحث همراه باشید.

 

برنامه‌های مرتبط با بهره‌وری و تجهیزات جانبی

در واقع منظور از برنامه‌های مرتبط با بهره‌وری و تجهیزات جانبی برنامه‌هاییست که به شما امکان استفاده‌ی پیشرفته‌تر از آیپدها اپل را خواهد داد و شاید به نوعی این محصولات را به لپ‌تاپ‌هایی با قابلیت پیشرفته تبدیل می‌کنند. در ادامه به 3 نمونه از این برنامه‌ها اشاره خواهیم داشت.

 

1. برنامه‌ی iA Writer

iPad8

این برنامه در واقع کارایی مایکروسافت وورد (Microsoft Word) را در آیپد شما به همراه خواهند داشت. به طور کلی مجموعه برنامه‌های iWork Suite مجموعه‌ای از قابلیت‌ها و برنامه‌های ویرایشی گوناگون را در اختیار شما قرار می‌دهد که دانلود مجموعه‌ی آن مستلزم پرداخت هزینه‌ای 10 دلاری خواهد بود. اما شاید استفاده از برنامه‌ی iA Writer به منظور یادداشت و ایجاد فایل‌های وورد-مانند در آیپد شما بنا به شرایط خاص گزینه‌ی بسیار مناسب‌تری محسوب گردد.

متاسفانه این برنامه هم رایگان نبوده و به منظور استفاده از آن می‌بایست هزینه‌ای برابر با 5 دلار را پرداخت کنید. اما این برنامه با ایجاد بستری فوق‌العاده روان به منظور نوشتار و انجام اقدامات تحریری شما عملکرد عالی و قابل قبولی را برای‌تان به همراه خواهد داشت. برنامه‌ی iA Writer با سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری iCloud و Dropbox همگام‌سازی شده است و فرمت صفحه کلید اجرایی آن به شیوه‌ای مطلوب‌تر بهینه‌سازی شده است که نهایتا عملیات تایپ لمسی را برای شما راحت‌تر می‌کند. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود که فایل‌های با فرمت .txt و .md را ذخیره‌سازی نمایید.

 

دانلود مجموعه برنامه‌های iWork Suite:

DL Apple

دانلود برنامه‌ی iA Writer:

DL Apple

 

2. برنامه‌ی Yahoo Weather

iPad9

برنامه‌ی Yahoo Weather یکی از جالب‌ترین و کاربردی‌تری برنامه‌های مربوط به هواشناسی و پیش‌بینی وضع هوا در بین کاربران محسوب می‌گردد که هم اکنون می‌توانید از ویجت اختصاصی و بسیار زیبای آن در صفحه نمایش آیپد جدید مجهز به سیستم عامل آی او اس 8 خود استفاده نمایید.

اطلاعات بسیار جامعی نظیر دمای کنونی، میزان افزایش و کاهش دما در آینده، درصد رطوبت و … توسط این برنامه به صورت اتوماتیک خدمت شما ارائه خواهد شد. همچنین استفاده از از این برنامه کاملا رایگان است. این ابزار قادر است تا وضعیت آب‌ و هوایی منطقه‌ی مد نظر شما را تا 10 روز آینده پیش‌بینی کند. به منظور دانلود آن می‌توانید از آیکون دانلود زیر استفاده کنید.

DL Apple

 

3. برنامه‌ی PCale

همانطور که می‌دانید آیپدهای اپل به صورت پیش‌فرض به برنامه‌ی ماشین حساب تجهیز نشده‌اند و همراه داشتن یک ماشین حساب مهندسی با قابلیت‌های گسترده مسلما یکی از اولین گزینه‌های مورد نیاز هر کاربری که از این محصولات در زمینه‌های کاری استفاده می‌کند، محسوب خواهد شد. بدین منظور برنامه‌های جانبی ماشین حساب متعددی از سوی افراد و توسعه دهندگاه گوناگون ارائه شده اما یکی از بهترین این برنامه‌ها، برنامه‌ی PCale است.

متاسفانه استفاده از این برنامه رایگان نیست و دانلود آن مستلزم پرداخت هزینه‌ی 10 دلاری خواهد بود. جالب است بدانید که این برنامه تنها یک ماشین حساب مهندسی نخواهد بود، بلکه قابلیت‌های دیگری همچون تبدیل واحد، باینری یا کد هگزادسیمال و همچنین نمادهای بسیار پیچیده‌تر استفاده شده در مهندسی‌های دقیق را به همراه دارد. رابط کاربری این برنامه می‌تواند بنا به سلیقه‌ی شخصی شما تغییر داده شود و تمامی نقاط این برنامه از فونت اعداد گرفته تا اندازه‌ و شکل دکمه‌های آن می‌توانند توسط شما و بنا به سلیقه‌ی شخصی‌تان تغییر داده شوند. این ماشین حساب ویجت اختصاصی خود را نیز به همراه دارد که در صورت تمایل می‌توانید از آن استفاده کنید.

DL Apple

 

4. برنامه‌ی Paper by Fifty Three

iPad10

برنامه‌ی Paper by Fifty Three یک ابزار بسیار زیبا به منطور طراحی در محیط صفحه نمایش لمسی محسوب می‌شود که دانلود آن رایگان است، اما همراه با خریدهای درون برنامه‌ای (In-App Purchase) ارائه شده است. در محیط این برنامه انگشت شما نقش تمامی اجزای مجازی نظیر انواع قلم، مداد، مدار رنگی، مداد شمعی، برس نقاشی و .. را ایفا خواهد کرد. البته استفاده از قلم نوری هم می‌تواند بدین منظور صورت پذیرد.

شما می‌توانید طرح‌های فوق‌العاده بی‌نظیری را با استفاده از این برنامه خلق نمایید و نهایتا این طرح‌های خلاقانه‌ی خود را برای سایر دوستان خود ایمیل کنید و یا از آن‌ها پرینت دریافت نمایید. همچنین شما با پرداخت مبلغ 4 دلار قادر خواهید بود که گزینه‌های بسیار متعددتری را در زمینه‌ی طراحی در اختیار داشته باشید. به صورت کلی این برنامه محیطی بسیار جذاب و جالب توجه را در اختیار شما قرار می‌دهد که استفاده از آن در صفحه نمایش آیپدهای اپل به واقع تجربه‌ای بی‌نظیر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

DL Apple

 

 

برنامه‌های مرتبط با زمینه‌ی ویدئو

در این قسمت برنامه‌هایی معرفی می‌شوند که در راستای ویرایش ویدئو عملکرد فوق‌العاده‌‌ای را به همراه خواهند داشت.

 

1. برنامه‌ی Spark

iPad11

برنامه‌ی Spark یک ابزار بسیار عالی به منظور ضبط ویدئو و ویرایش این فایل‌ها محسوب می‌شود که متاسفانه دانلود و استفاده از آن مستلزم پرداخت هزینه‌ای 2 دلاری خواهد بود. هنگامی که با استفاده از این برنامه فیلم‌برداری می‌کنید هر یک از کلیپ‌ها ذخیره‌ شده‌ی شما در قالب دایره‌ای نمایش داده خواهند شد، یعنی دقیقا مانند تصویر فوق. این برنامه قابلیت‌ها و امکانات ویرایش ویدئویی فوق‌العاده متعددی را به همراه دارد که مسلما با استفاده از آن‌ها متعجب خواهید شد.

فیلترهای گوناگون، تنظیمات رنگی گوناگون، اضافه کردن موسیقی به پس زمینه‌ی ویدئو، ایجاد فیلترهای متنوع و .. برخی از قابلیت‌های این برنامه هستند که به سریع‌ترین شکل ممکن در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

DL Apple

 

2. برنامه‌ی Magisto

iPad12

برنامه‌ی Magisto هم ابزاری قدرتمند در زمینه‌ی ویرایش ویدئو و فایل‌های ویدئویی محسوب می‌شود که دانلود و نصب آن رایگان است، اما خرید اشتراک یک ماه‌ی این برنامه مستلزم پرداخت هزینه‌ی 5 دلاری خواهد بود. با استفاده از این برنامه شما ویدئوی مدنظرتان را انتخاب نموده و تغییران بصری مربوط به آن را ایجاد می‌کنید، سپس به راحتی می‌توانید برای ویدئوی خود فایل صوتی و موسیقی پس زمینه تعیین نمایید و حتی برای بخش‌های گوناگون آن نوشتار و عنوان تعیین کنید.

این برنامه با استفاده از تکنولوژی‌های منحصر به فرد مربوط به شناسایی دقیق چهره و برخی دیگر از اقدامات مربوط به این زمینه ویدئوهای نوستالژی شما را با یکدیگر می‌آمیزد و نهایتا فایل ویدئویی فوق‌العاده جالبی را ارائه خواهد کرد. اشتراک‌ ماهیانه‌ی این برنامه هزینه‌ی 5 دلاری را به همراه دارد و این موضوع در حالیست که اشتراک‌های روزانه و سالیانه‌ی آن به ترتیب مستلزم پرداخت هزینه‌ی 1 و 15 دلاری هستند.

DL Apple

 

 

برنامه‌های مرتبط با خرید آنلاین

هم اکنون چیزی در حدود 30 درصد از افرادی که خریدهای خود را به شیوه‌های آنلاین انجام می‌دهند و از دستگاه‌های هوشمند خود بدین منظور استفاده می‌کنند. بنابراین به همراه داشتن دو نمونه از بهترین این برنامه‌ها در آیپدهای شما می‌تواند گزینه‌ای مناسب محسوب گردد.

 

1. برنامه‌ی Catalog Spree

با استفاده از این برنامه می‌توانید به جدیدترین لیست و اطلاعات محصولات بیش از 350 برند تجاری گوناگون دسترسی داشته باشید. برنامه‌ی Catalog Spree یک برنامه‌ی رایگان است و امکاناتی همچون خرید مستقیم، اضافه کرد به سبد خرید، دنبال کردن محصولات و اطلاع‌رسانی به هنگامی که محصول مد نظر به فروش فوق‌العاده‌ی سایت و برند مربوطه منتقل شده و .. توسط این برنامه در اختیار شما قرار خواهند گرفت.

DL Apple

 

2. برنامه‌ی Pinterest

iPad13

این برنامه‌ها هم یکی از ابزارهای پرطرفدار در زمینه‌ی دنبال کردن محصولات و برندهای تجاری گوناگون و نهایتا خرید محصولات مد نظر خود، دوستان، آشنایان و . محسوب می‌گردد. با استفاده از این برنامه قابلیت‌های متنوع دیگری نیز در اختیارتان قرار داده خواهد شد. به عنوان مثال شما می‌توانید اتاق خواب مجازی خود را در محیط این برنامه طراحی کنید و سپس لوازم مورد نیاز خود را با توجه به دکوراسیون موجود انتخاب نموده و بخرید. آیپدهای اپل با صفحه نمایش بزرگ و وضوح تصویر فوق‌العاده‌ی خود تجربه‌ای بی‌نظیر از این برنامه را در اختیار شما قرار خواهند داد. ضمنا دانلود و استفاده از این ابزار رایگان بوده و با کلیک بر روی آیکون دانلود ضمیمه شده در بخش زیر به صفحه‌‎ی مربوطه هدایت خواهید شد.

DL Apple

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال