19 میلیون دلار سود برای اچ تی سی در سه ماهه ی سوم 2014

 همانند تمامی شرکت های دیگر که هم اکنون گزارش مالی سه ماهه ی سوم سال را منتشر کرده اند اچ تی سی هم دست به کار شده و امروز آمار فروش و درآمدهای خود را در این مدت منتشر کرده است. گزارش مالی اچ تی سی در فصل سوم 2013 خبر از 19 میلیون دلار […]

 همانند تمامی شرکت های دیگر که هم اکنون گزارش مالی سه ماهه ی سوم سال را منتشر کرده اند اچ تی سی هم دست به کار شده و امروز آمار فروش و درآمدهای خود را در این مدت منتشر کرده است. گزارش مالی اچ تی سی در فصل سوم 2013 خبر از 19 میلیون دلار سود خالص برای اچ تی سی می دهد. میزان درآمد در این مدت حدود 1.38 میلیارد دلار بوده است. این میزان در فصل دوم امسال 2.17 میلیارد دلار بوده است.

این شرکت از تعادل در میزان فروش اچ تی سی وان ام 8 بسیار خرسند است، با این وجود که بازار رقابت بسیار سنگین شده و آیفون 6 هم به میان آمده است اچ تی سی وان ام 8 هنوز یکی از تلفن های هوشمند پر فروش و محبوب بازار است. حتی در بازار ایران هم اچی تی سی وان ام 8 درمیان محبوب ترین تلفن های هوشمند بازار قرار دارد. تلفن های میان رده ی خانواده ی دیزایر هم سود قابل توجهی را به اچ تی سی سرازیر کرده اند اما شرکت آمار دقیق مبادلات خود را منتشر نکرده است.

فصل گذشته برای اچ تی سی بسیار غیرقابل باور بود، تنها اچ تی سی وان ام8 92 میلیون دلار سود را به شرکت روانه کرد.اچ تی سی آماری مشابه این فصل را برای فصل آینده پیش بینی می کند و شاید این به این معناست که اچ تی سی قرار نیست محصول انقلابی دیگری تا پایان سال عرضه کند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال