تصاویری از گوشی‌هوشمند Moto G نسخه 2015 به بیرون درز کرد

با نزدیک شدن به نیمه دوم سال میلادی طیف دیگری از گوشی‌های هوشمند معرفی می‌شوند. یکی از این گوشی‌ها، نسل سوم موتو جی است که مانند اجداد قبلی خود بهترین امکانات را در مقابل قیمت به کاربر ارائه می‌دهد. با وجود انتشار تصاویر منتسب به گوشی هوشمند نسل سوم موتو جی، هنوز اطلاعات زیادی در […]

با نزدیک شدن به نیمه دوم سال میلادی طیف دیگری از گوشی‌های هوشمند معرفی می‌شوند. یکی از این گوشی‌ها، نسل سوم موتو جی است که مانند اجداد قبلی خود بهترین امکانات را در مقابل قیمت به کاربر ارائه می‌دهد.

با وجود انتشار تصاویر منتسب به گوشی هوشمند نسل سوم موتو جی، هنوز اطلاعات زیادی در مورد این گوشی فاش نشده است. همانطور که در تصویر زیر نیز قابل مشاهده است ظاهر این گوشی بسیار ابتدایی به نظر می‌رسد. در پایین قسمت دوربین بخش فلزی در پشت گوشی دیده می‌شود که ظاهری متفاوت به آن بخشیده است. پشت این گوشی هوشمند به گوشی‌های ال‌جی نیز شباهت دارد.

moto-g-2015-1

از جمله‌ مشخصات فنی منتشر شده از این گوشی هوشمند می‌توان به سیستم‌عامل اندروید نسخه 5.1.1 آبنبات چوبی و صفحه‌نمایش 5 اینچی اشاره کرد. گفته می‌شود این گوشی از پردازنده با چیپست اسنپدراگون 410، یک گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی بهره‌مند خواهد بود. موتو جی جدید همچنین مجهز به یک دوربین با سنسور 8 مگاپیکسلی در عقب و دوربین 5 مگاپیکسلی سلفی در جلو بوده و از فناوری ارتباطی  LTE پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال