آیفون 12 اپل به سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر مجهز می شود

تاکنون شایعات بسیاری درباره آیفون 12 اپل منتشر شد که هر یک به ویژگی خاص این گوشی هوشمند اشاره داشتند. حال گزارش جدیدی منتشر شده که خبر از عرضه آیفون 12 با سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر جدید و بسیار سریع کوالکام می دهد. پیش از این نیز شایعاتی درباره سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر کوالکام برای […]

تاکنون شایعات بسیاری درباره آیفون 12 اپل منتشر شد که هر یک به ویژگی خاص این گوشی هوشمند اشاره داشتند. حال گزارش جدیدی منتشر شده که خبر از عرضه آیفون 12 با سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر جدید و بسیار سریع کوالکام می دهد.

پیش از این نیز شایعاتی درباره سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر کوالکام برای آیفون های 11 اپل منتشر شد اما چنین چیزی را شاهد نبودیم. به نقل از رسانه Economic Daily News، اپل می خواهد حداقل در یکی از آیفون های سال 2020 خود سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر به کار گیرد.

تاکنون اپل تنها به استفاده از فیس آیدی پرداخته و هیچ حسگر اثرانگشتی زیر نمایشگر به کار گرفته نشد. پیش از این تصور می کردیم آیفون 12 در سال 2020 سه مدل خواهد بود اما اخیر شایعه شد بیش از 4 مدل است.

دو مدل از آنها صفحه نمایش 6.1 و 6.4 اینچی دارند و به عنوان آیفون 12 پرو و پرو مکس شناخته می شوند. پردازنده A14 بایونیک، حافظه رم 4 یا 6 گیگابایتی، باتری بیش از 3000 میلی آمپرساعت، دوربین عقب سه گانه 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و حافظه داخلی حداقل 128 گیگابایتی، از مشخصات احتمالی آیفون 12 است.

اپل قصد دارد سال 2020 اولین گوشی هوشمند 5جی خود را نیز عرضه دارد. جزئیات کافی در دست نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتری باقی ماند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال