شرکت کاویار آیفون ۱۲ پرو و گلکسی اس ۲۱ اولترا از جنس طلا ساخته است

شرکت کاویار اعلام کرد با استفاده از یک کیلوگرم طلا هر یک از گوشی های  آیفون ۱۲ پرو و گلکسی اس ۲۱ اولترا  را ساخته است. برای ساخت این دو مدل گوشی از طلای 24 عیار استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت کاویار آخرین تولیدات خود را که مربوط […]

شرکت کاویار اعلام کرد با استفاده از یک کیلوگرم طلا هر یک از گوشی های  آیفون ۱۲ پرو و گلکسی اس ۲۱ اولترا  را ساخته است. برای ساخت این دو مدل گوشی از طلای 24 عیار استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت کاویار آخرین تولیدات خود را که مربوط به گوشی های  آیفون ۱۲ پرو و گلکسی اس ۲۱ اولترا  است، معرفی کرد. این دو گوشی از طلای 24 عیار ساخته شده و بدین ترتیب افرادی که می خواهند روی طلا سرمایه گذاری کنند می توانند این گوشی ها را با قیمت 159 هزار دلار تهیه کنند. قیمت گوشی گلکسی اس ۲۱ پرو طلا ۱۶۹ هزار دلار و آیفون ۱۲ پرو ۱۵۹ هزار دلار خواهد بود.

این دو گوشی ساخته شده شباهت بسیار زیادی به شمش طلا دارند و در انها از تراشه 5 نانومتری و فناوری 5G استفاده شده است. قیمت این گوشی ها بسیار بالاست. در ساخت آنها از یک کیلوگرم طلا استفاده شده است. البته برای خرید این مقدار طلا در بازار تنها به یک سوم این مبلغ نیاز است. استفاده از طلای 24 عیار در این گوشی به دلیل نرم بودن استفاده کرده و به همین دلیل همراه با این گوشی یک قاب سیلیکونی در یک کیس لاکچری سفید نیز به خریدار داده می شود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال