نسل دوم ساعت‌هوشمند Moto 360 8 سپتامبر از راه خواهد رسید

جزئیات نسل جدید ساعت هوشمند موتورولا تاکنون چندین بار به صورت تصادفی در پست‌های مختلف لو رفته است اما حالا شرکت لنوو که از شرکت‌های مادر در تولید این محصول به شمار می‌رود با انتشار مطلبی در سایت Weibo تاریخ رونمایی رسمی این ساعت‌هوشمند را هشتم سپتامبر اعلام کرد. اگر چه تاکنون تصاویر مختلفی از […]

جزئیات نسل جدید ساعت هوشمند موتورولا تاکنون چندین بار به صورت تصادفی در پست‌های مختلف لو رفته است اما حالا شرکت لنوو که از شرکت‌های مادر در تولید این محصول به شمار می‌رود با انتشار مطلبی در سایت Weibo تاریخ رونمایی رسمی این ساعت‌هوشمند را هشتم سپتامبر اعلام کرد.

اگر چه تاکنون تصاویر مختلفی از این ساعت هوشمند لو رفته است و شاید همین مسئله اشتیاق انتظار را برای کاربران ساعت‌های هوشمند کور کرده باشد اما باز هم می‌توان گوشه چشمی به تاریخ رونمایی این گجت دوست‌داشتنی داشت. آخرین گزارشاتی که پیرامون نسل دوم Moto G منتشر شده بود، خبر از عرضه دو نسخه اسپورت و معمولی داده بودند که یکی از آنها در اندازه 46.5 میلی‌متری بوده و دیگری کمی کوچکتر خواهد بود.

فروشگاه‌های سوئدی قیمت مدل 46.5 میلیمتری را 460 دلار و قیمت مدل کوچکتر را 350 دلار اعلام کرده‌اند. با توجه اطلاعات در اختیار و تاریخ رونمایی نسل دوم موتو 360، که 8 سپتامبر اعلام شده است، قیمت‌های اعلام شده از سوی فروشگاه‌های سوئدی ممکن است کمی لغزش داشته باشد. از سوی دیگر این بدین معنی است که نسل دوم موتو 360 نمی‌خواهد در میان ساعت‌های هوشمند معرفی شده در رویداد IFA امسال که از ابتدای همین هفته آغاز شده است، حضور داشته باشد چرا که با گرم شدن سریع بازار رقابت ممکن است این محصول دیگر آنچنان که باید و شاید در کانون توجه نباشد که این چیزی است که تولیدکنندگان موتو 360 نمی‌خواهند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال