گوشی 4.6 اینچی Mi S شیائومی با چیپست اسنپ‌دراگون 821 و 4 گیگابایت رم در راه است

قبلا اگر یک گوشی هوشمند کوچک با مشخصات یک پرچمدار می‌خواستید، گوشی‌های کامپکت سونی را انتخاب می‌کردید زیرا هیچ گزینه دیگری وجود نداشت. اما امسال شرکت چینی تصمیم گرفته به هر دلیلی که شده وارد این بازار خاص شود، سونی اکسپریا X کامپکت تنها یک گوشی میان‌رده است که اگر شما خواهان یک گوشی با […]

قبلا اگر یک گوشی هوشمند کوچک با مشخصات یک پرچمدار می‌خواستید، گوشی‌های کامپکت سونی را انتخاب می‌کردید زیرا هیچ گزینه دیگری وجود نداشت. اما امسال شرکت چینی تصمیم گرفته به هر دلیلی که شده وارد این بازار خاص شود، سونی اکسپریا X کامپکت تنها یک گوشی میان‌رده است که اگر شما خواهان یک گوشی با صفحه نمایش زیر 5 اینچ باشید، شیائومی به زودی چنین گوشی‌هایی را برای شما عرضه خواهد کرد.

خبرهایی از چین به گوش رسیده که شیائومی روی یک گوشی هوشمند به نام Mi S کار می‌کند و بسیاری از مشخصات آن به بیرون درز شده است که گفته می‌شود همان محتوای تبلیغاتی آن است. در حالیکه ما نمی‌توانیم به هیچ وجه صحت آن‌ها را تایید کنیم، باید اعتراف کرد که واقعیت داشتن این اطلاعات بسیار جالب خواهد بود.

گوشی شیائومی Mi S دارای صفحه نمایش 4.6 اینچ با رزولوشن 1080 پیکسل، روشنایی 600-nit و نمایشگر منحنی 2.5D، چیپست اسنپدراگون 821، حافظه رم 4 گیگابایت، حافظه داخلی 128 گیگابایت، و دوربین اصلی 12 مگاپیکسل با سنسور سونی IMX378 و دیافراگم f/2.0، فوکوس خودکار تشخیص چهره، ضبط ویدئوی 4K و فلش دوگانه LED است. دوربین سلفی آن نیز 4 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 و ضبط ویدئوی 1080 پیکسل است.

باتری گوشی Mi S 2600 میلی‌آمپرساعت است که از شارژ سریع کوالکام 3.0 از طریق یک پورت USB نوع C پشتیبانی می‌کند. یک جک هدست 3.5 میلی‌متری نیز در این گوشی تعبیه شده است. ابعاد این گوشی 128.3×64.2×8.2 میلی‌متر است و وزن آن 138 گرم می‌باشد. همچنین به احتمال زیاد دکمه هوم در جلوی گوشی مجهز به یک اسکنر اثرانگشت خواهد بود.

هیچ جزئیاتی در مورد قیمت گوشی و تاریخ عرضه آن گفته نشده است. باتوجه به نظر ارائه دهندگان مبنی بر حرفه‌ای نبودن این گوشی (حداقل طبق استانداردهایی که شما از اسلایدهای به ظاهر تبلیغاتی انتظار دارید)، احتمال این هم وجود دارد این همان محصول واقعی که قرار است به زودی عرضه شود نیست، بنابراین امیدواریم هر آنچه که گفته شد را تا زمان رونمایی این گوشی زیاد جدی نگیرید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال