آپدیت بزرگ سامسونگ برای ساعت هوشمند Gear S2 منتشر شد

از زمان عرضه‎ی ساعت هوشمند Gear S2 به بازار در مرداد ماه 1394، شرکت سامسونگ نسبت به تلاش برای به‎روزرسانی و بهبود محصول خود تلاش مداومی از خود نشان داده است. ولی همان‎طور که قبلا در اخبار اعلام شده بود، این دفعه این غول کره‎ای در حال کار بر روی یکسری تغییرات مهم بوده که […]

از زمان عرضه‎ی ساعت هوشمند Gear S2 به بازار در مرداد ماه 1394، شرکت سامسونگ نسبت به تلاش برای به‎روزرسانی و بهبود محصول خود تلاش مداومی از خود نشان داده است. ولی همان‎طور که قبلا در اخبار اعلام شده بود، این دفعه این غول کره‎ای در حال کار بر روی یکسری تغییرات مهم بوده که حالا به شکل به‎روزرسانی به این دستگاه‎ها عرضه خواهد شد.

این آپدیت ساعت هوشمند Gear S2 دارای عدد فریم‎ویر R732XXU2DPFB برای مدل کلاسیک Gear S2 و R730XXU2DPFB برای مدل معمولی است و حجمی برابر با 61.1 مگابایت دارد. گرچه، با وجود حجم نسبتا کمی آن، قابلیت‎های کاملا جدیدی در خود جا داده است. در ابتدا باید به این اشاره داشت که این گجت پوشیدنی استقلال تازه‎ای به دست آورده چون امکان نصب اپلیکیشن‎ها از اینترفیس خود گوشی، بدون نیاز به گوشی‎هوشمند متصل به آن، وجود دارد.

آپدیت ساعت هوشمند Gear S2

تغییر مهم دیگر امکان قرار دادن تصویر خود کاربر به عنوان واچ‎فیس در پیش زمینه از طریق بخش My Photos watchface است. مجددا، امکان انجام این کار از داخل خود ساعت وجود دارد و به شما اجازه می‎دهد تا 10 تصویر برای به حالت چرخشی در آمدن انتخاب کنید. دستیار S Voice حالا بسیار قوی‎تر است. دارای قابلیت‎های جدیدی همانند با امکان فعال‎سازی تایمر از طریق یک فرمان صوتی است.

ساعت هوشمند Gear S2

سایر موارد در این به‎روزرسانی شامل اپلیکیشن لیست مخاطب جدید و ویجت، جدا از اپلیکیشن دفترچه‎ تلفن و پیام‎دهی است. هم‎چنین امکان دنبال‎کردن فعالیت خواب حالا باید به طور کاملا خودکار باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال