ریلمی سریع ترین برند در حال رشد در زمینه گوشی های 5G شد

گزارش شرکت تحقیقاتی کانترپوینت نشان می‌دهد، شرکت چینی ریلمی در بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی 5G توانسته رشد فوق‌العاده‌ای را در سه ماهه سوم کسب کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اخیراً گزارش جدیدی در مورد بازار گوشی های 5G منتشر شده که نشان می دهد ریلمی توانسته در بین دیگر برندها رشد زیادی داشته […]

گزارش شرکت تحقیقاتی کانترپوینت نشان می‌دهد، شرکت چینی ریلمی در بازار گوشی‌های هوشمند اندرویدی 5G توانسته رشد فوق‌العاده‌ای را در سه ماهه سوم کسب کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، اخیراً گزارش جدیدی در مورد بازار گوشی های 5G منتشر شده که نشان می دهد ریلمی توانسته در بین دیگر برندها رشد زیادی داشته و به عنوان سریع ترین برند در حال رشد شناخته شود. گزارش شرکت تحقیقاتی کانترپوینت در گیزمو چاینا نشان می دهد این برند چینی تنها در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ رشد ۸۳۱ درصدی را کسب کرده است. رشد ریلمی در بازار مناطقی مانند هند، چین و اروپا اتفاق افتاده است. این درحالی است که نرخ جهانی فروش گوشی های هوشمند ۱۲۱ درصد است.

به گفته وارون میشرا، مدیر ارشد کانترپوینت رشد سریع ریلمی به استراتژی قوی و همچنین بازه گسترده 5G در محدوده های قیمتی مختلف بوده است. از طرفی مدیر عامل ریلمی نیز در این مورد گفته است: هدف این شرکت کمک به ۱۰۰ میلیون جوان در جهان برای برخورداری از گوشی های دارای فناوری 5G بوده است.

علاوه بر آن ریلمی توانسته به پنجمین تولیدکننده بزرگ گوشی هوشمند در جهان نیز تبدیل شود. تمرکز اصلی این شرکت بر روی فناوری 5G بوده و در این زمینه سرمایه گذاری بسیاری نیز انجام داده است. ریلمی با تنوع خط تولید 5G توانسته سهم ۱۵.۵ درصدی بازار این گوشی ها را در سه ماهه دوم ۲۰۲۱ نیز به دست آورد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال