گوشی جدید ریلمی با استقبال کم سابقه کاربران رکوردشکنی کرد

در حالی که گوشی میان رده ریلمی هنوز به طور کامل عرضه نشده است استقبال بی نظیر از این گوشی رکوردشکنی کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ریلمی گوشی های جدید میان رده خود به نام های ریلمی ۱۲ و ۱۲ پرو پلاس را در بازار هند عرضه کرده است. این […]

در حالی که گوشی میان رده ریلمی هنوز به طور کامل عرضه نشده است استقبال بی نظیر از این گوشی رکوردشکنی کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ریلمی گوشی های جدید میان رده خود به نام های ریلمی ۱۲ و ۱۲ پرو پلاس را در بازار هند عرضه کرده است. این گوشی ها توانسته اند در این بازار رکوردشکنی کرده و با استقبال خوبی از طرف کاربران روبرو شوند.

ریلمی طی پستی در شبکه اجتماعی ایکس ضمن تایید این موضوع اعلام کرد جدیدترین گوشی این کمپانی توانسته است رکورد فروش گوشی هوشمند در بازار هند را بشکند و در بین کاربران بسیار محبوب شود. ریلمی ۱۲ توامست اندکی پس از عرضه به سریع ترین رکورد پیش فروش برسد و به صدر فهرست گوشی های بالای ۳۶۰ دلار به سریع ترین فروش برسد.

هنوز آمار پیش فروش این گوشی توسط ریلمی منتشر نشده است. اما عرضه رسمی این گوشی ها از تاریخ ۱۷ بهمن و به طور رسمی انجام خواهد شد. دو گوشی ریلمی ۱۲ و ۱۲ پروپلاس در دسته بهترین گوشی های میان رده این برند قرار دارند. نمایشگر این گوشی ها ۶.۷ اینچ بوده و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح فول اچ دی پلاس عرضه خواهند شد.

نسخه پرو این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۶ نسل ۱ خواهد بود و در نسخه پرو پلاس از پردازنده اسنپدراگون ۷ اس نسل ۲ استفاده شده است. انرژی هر دو دستگاه را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی تامین خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال