چند گوشی جدید از سری K ال‌جی در بنچمارک‌ها ظاهر شدند؛ احتمال رونمایی در آینده نزدیک

در فروردین‌ماه امسال بود که خبر رسید ال‌جی می‌خواهد سری میان‌رده‌ی K را به طور گسترده‌تری توسعه دهد و در حال کار بر روی چند گوشی جدید است؛ در همان زمان، بنچمارک جدیدی از دو گوشی میان‌رده‌ی K دیده شد که اطلاعات نسبتا کاملی را در مورد این گوشی به ما می‌داد. از آن موقع […]

در فروردین‌ماه امسال بود که خبر رسید ال‌جی می‌خواهد سری میان‌رده‌ی K را به طور گسترده‌تری توسعه دهد و در حال کار بر روی چند گوشی جدید است؛ در همان زمان، بنچمارک جدیدی از دو گوشی میان‌رده‌ی K دیده شد که اطلاعات نسبتا کاملی را در مورد این گوشی به ما می‌داد.

از آن موقع تاکنون دیگر خبری از دو گوشی مرموز شرکت ال‌جی منتشر نشد و حالا امروز نام یکی دیگر از گوشی‌های سری K این شرکت کره‌ای تبار، در بنچمارک Geekbench دیده شده است. همان‌طور که در تصویر پایین نیز مشاهده می‌کنید، بنچمارک منتشر شده منتسب به گوشیK557 ال‌جی بوده که به 2 گیگابایت رم مجهز شده و از چیپست شرکت کوالکام بهره می‌برد. این چیپست که نام آن به طور دقیق مشخص نشده، دارای پردازنده‌ی هشت هسته‌ای خواهد بود. بنچمارک گرفته شده از این گوشی نشان می‌دهد که گوشی مذکور، اندروید 6.0.1 را اجرا کرده و به نظر می‌رسد جدیدترین ورژن اندروید بر روی این گوشی هنگام عرضه نصب شود.

فعلا تنها اطلاعات منتشر شده از گوشی K557 ال‌جی محدود به همین بنچمارک است؛ اما اگر ال‌جی قصد معرفی این گوشی، به همراه همان دو گوشی که پیشتر در مورد آن صحبت کردیم را داشته باشد به زودی اطلاعات و تصاویر بیشتری از این سه منتشر خواهد شد.

چند گوشی جدید از سری K ال‌جی در بنچمارک‌ها ظاهر شدنداا

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال