گوشی V30 ال‎جی مجهز به پنل اولد شهریور امسال عرضه می‎شود

شرکت ال‌جی تصمیم دارد تا از پنل OLED برای گوشی‌های‌هوشمند خود استفاده کند و براساس شایعاتی که از منابع مختلف منتشر شده است، احتمالا گوشی V30 این شرکت به اولین گوشی تبدیل خواهد شد که از این تکنولوژی استفاده خواهد کرد. براساس این خبر، گوشی‌هوشمند V30 ال‌جی در شهریورماه سال جاری همانند گوشی V20 معرفی […]

شرکت ال‌جی تصمیم دارد تا از پنل OLED برای گوشی‌های‌هوشمند خود استفاده کند و براساس شایعاتی که از منابع مختلف منتشر شده است، احتمالا گوشی V30 این شرکت به اولین گوشی تبدیل خواهد شد که از این تکنولوژی استفاده خواهد کرد.

براساس این خبر، گوشی‌هوشمند V30 ال‌جی در شهریورماه سال جاری همانند گوشی V20 معرفی می‌شود. از آن‌جایی که شرکت ال‌جی معمولا بزرگ‌ترین نمایشگرها را برای گوشی‌های سری V در نظر می‌گیرد، پس می‌توان گفت که گوشی V30 نیز نمایشگری بسیار بزرگ خواهد داشت و احتمالا از این لحاظ با گوشی گلکسی اس 8 پلاس شرکت سامسونگ مقایسه خواهد شد.

براساس خبری که این منبع منتشر کرده، ال‌جی به زودی تولید پنل‌های OLED خود را افزایش می‌دهد و پرچم‌دار بعدی این شرکت، G7 نیز که قرار است در سال 2018 معرفی شود به دومین گوشی شرکت ال‌جی تبدیل خواهد شد که از پنل مورد اشاره استفاده می‌برد.

از آن‌جایی که منبع این شایعه به طور کامل مشخص نشده، نمی‌توان با قاطعیت زیادی در مورد آن صحبت کرد اما امروزه اکثر شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های‌هوشمند به سراغ این نوع نمایشگرها آمده‌اند و بعید نیست که ال‌جی نیز همین روال را پیش بگیرد. از طرفی دیگر، ال‌جی خود یکی از مهم‌ترین تولیدکنندگان پنل OLED است و می‌تواند با به کارگیری‌ آن‌ها در گوشی‌های‌هوشمند، سود بسیار بیشتری را از فروش آن‌ها کسب کند.

به عنوان مثال شرکت سامسونگ نیز یکی دیگر از شرکت‌هایی است که به تولید این نوع پنل‌ها پرداخته و آمار 95 درصدی تولید و فروش پنل‌های Super AMOLED نشان می‌دهد که این شرکت کره‌ای تا چه مقدار موفق بوده است. طبیعتا ال‌جی زمان زیادی لازم خواهد داشت تا بتواند به آمار شرکت سامسونگ برسد اما قطعا در آینده‌ای نه‌چندان دور ال‌جی نیز در این مورد با سامسونگ رقابت خواهد کرد.